Boekhandel Douwes Den Haag

Het nieuwe organiseren

Sociale media

Jan Van Hee

Sociale media

Het nieuwe organiseren

Sociale media

Het nieuwe organiseren: Sociale media

 

Sociale media zijn niet meer weg te denken en genereren tal van uitdagingen en opportuniteiten op vlak van informatiemanagement. Overheden en (non-profit)organisaties hebben de verantwoordelijkheid om de burger kwalitatief te informeren via diverse communicatiekanalen en zo ook sociale media.


Niet leverbaar

€ 49,00

Niet leverbaar


Beschrijving Het nieuwe organiseren: Sociale media

Sociale media zijn niet meer weg te denken en genereren tal van uitdagingen en opportuniteiten op vlak van informatiemanagement. Overheden en (non-profit)organisaties hebben de verantwoordelijkheid om de burger kwalitatief te informeren via diverse communicatiekanalen en zo ook sociale media. Er stellen zich echter enkele vragen: - Wat zijn die sociale media, en zijn ze ook nuttig of zelfs essentieel voor overheden en organisaties? - Welke sociale media zijn er? - Hoe pakt u dat veilig aan, ‘iets doen op sociale media’? - Hoe neemt u het op in uw beleid? - Wat zijn de gevolgen voor uw ‘online reputatie’ en dataveiligheid?


ISBN
9782509026712
Verschenen
Serie
Het nieuwe organiseren
NUR
983
Druk
1
Uitvoering
Paperback / softback
Taal
Nederlands
Uitgever
Politeia