Boekhandel Douwes Den Haag

Waarde creëren met big data-analytics

voor slimmere marketing beslissingen

Edwin Kooge & Natasha Walk & Peter Verhoef

Waarde creëren met big data-analytics

Waarde creëren met big data-analytics

voor slimmere marketing beslissingen

Waarde creëren met big data-analytics

 

- Duidelijke en uitgebreide stappenplan voor big data;- biedt overzicht en analysemogelijkheden;- gaat uit van het Big-datawaardecreatiemodel;- de website biedt de uitwerkingen van de cases in het boek.Eén van de grootste hedendaagse uitdagingen voor bedrijfsleven is de explosieve groei in data: Big Data.



Leverbaar

€ 52,95

Levertijd: 2 tot 4 werkdagen


Beschrijving Waarde creëren met big data-analytics

- Duidelijke en uitgebreide stappenplan voor big data;
- biedt overzicht en analysemogelijkheden;
- gaat uit van het Big-datawaardecreatiemodel;
- de website biedt de uitwerkingen van de cases in het boek.

Eén van de grootste hedendaagse uitdagingen voor bedrijfsleven is de explosieve groei in data: Big Data. De maatschappij, het zakenleven, en marketing raken steeds verder gedigitaliseerd. Al die gebruikers van smartphones, tablets en computers zorgen voor digitale sporen en dus potentieel waardevolle informatie. De eerste editie van Waarde creëren met big data analytics biedt een duidelijke stappenplan voor nuttige analyses van deze data. Het Big-datawaardecreatiemodel laat zien hoe waardecreatie van deze grote hoeveelheid aan willekeurige informatie plaatsvindt.

Waarde creëren met big data analytics is geschreven voor opleidingen met aandacht voor communicatie en marketing.


ISBN
9789001899837
Verschenen
NUR
802
Druk
1
Uitvoering
Paperback / softback
Taal
Nederlands
Uitgever
Noordhoff