Boekhandel Douwes Den Haag

Voor Dummies

Social Media Marketing , 3e editie

Shiv Singh & Stephanie Diamond

Social Media Marketing , 3e editie

Voor Dummies

Social Media Marketing , 3e editie

Voor Dummies: Social Media Marketing , 3e editie

 

De afgelopen jaren zijn de marketingmogelijkheden via social media enorm gegroeid. Facebook, LinkedIn, Twitter, Instagram, blogs: allemaal hebben ze hun eigen voordelen, gebruiksaanwijzingen en unieke doelgroepen.



Niet leverbaar

€ 19,99

Niet leverbaar


Beschrijving Voor Dummies: Social Media Marketing , 3e editie

De afgelopen jaren zijn de marketingmogelijkheden via social media enorm gegroeid. Facebook, LinkedIn, Twitter, Instagram, blogs: allemaal hebben ze hun eigen voordelen, gebruiksaanwijzingen en unieke doelgroepen. Maar hoe weet je welke social media bij jouw bedrijf passen en welke strategie je moet toepassen om een succesvolle campagne te kunnen lanceren? Daar helpt de nieuwe editie van Social media marketing voor Dummies je bij! Naast een overzicht van alle mogelijkheden en de nieuwste trends biedt deze praktische gids alle informatie die je nodig hebt om valkuilen te vermijden. Of je nu een drukke marketeer, eigenaar van een klein bedrijf of een ondernemer bent die nieuwe afzetmarkten wil bereiken met behulp van social media, met dit boek ben je van alle markten thuis.

Shiv Singh is een van de meest toonaangevende spelers van de social media marketing. Hij is senior vicepresident Global Brand and Marketing Transformation bij Visa. Stephanie Diamond is voormalig marketingdirecteur bij AOL en voorzitter bij Digital Media Works, dat contentmarketingservices biedt aan bedrijven.


ISBN
9789045353746
Verschenen
Serie
Voor Dummies
NUR
802
Druk
3
Uitvoering
Paperback / softback
Taal
Nederlands
Uitgever
BBNC Uitgevers