Boekhandel Douwes Den Haag

Als jij de klant was ...

customer advocacy: kijken met de ogen van de klant

Nicolette Wuring

Als jij de klant was ...

Als jij de klant was ...

customer advocacy: kijken met de ogen van de klant

Als jij de klant was ...

 

Wat verwacht jij als klant van een bedrijf? Welke service vind je vanzelfsprekend? Hoe wil je behandeld worden? Wat bepaalt dat je terugkomt en wanneer is dat bedrijf jou kwijt? Dat zijn de meest essentiële vragen die je jezelf als manager moet stellen.



Niet leverbaar

€ 9,99

Niet leverbaar

Beschrijving Als jij de klant was ...

Wat verwacht jij als klant van een bedrijf? Welke service vind je vanzelfsprekend? Hoe wil je behandeld worden? Wat bepaalt dat je terugkomt en wanneer is dat bedrijf jou kwijt? Dat zijn de meest essentiële vragen die je jezelf als manager moet stellen.

Als jij de klant was ... ziet inlevingsvermogen en oprechte aandacht als de belangrijkste basis voor succesvol zakendoen en duurzame sleutel tot groei. Het boek stimuleert organisaties hun klanten echt serieus te nemen. We willen allemaal toch voelen dat een bedrijf eerlijke aandacht, inleving, interesse, belangstelling, zorg en respect voor ons heeft als mens?

Als jij de klant was ... geeft managers het gereedschap om voor dit vertrouwen en die betrokkenheid te zorgen.


ISBN
9789058717436
Pagina's
144
Verschenen
NUR
800
Druk
1
Uitvoering
E-book
Taal
Nederlands
Uitgever
Uitgeverij Thema

Management en Economie