Boekhandel Douwes Den Haag

Communicatie, een allemanszaak tussen strategie en gelegenheidsdenken

een allemanszaak tussen strategie en gelegenheidsdenken

Ben Warner

Communicatie, een allemanszaak tussen strategie en gelegenheidsdenken

Communicatie, een allemanszaak tussen strategie en gelegenheidsdenken

een allemanszaak tussen strategie en gelegenheidsdenken

Communicatie, een allemanszaak tussen strategie en gelegenheidsdenken

 

'Communicatie, een allemanszaak tussen strategie en gelegenheidsdenken' door communicatieadviseur Ben Warner is een ongewoon boek voor deze vakwereld. Geen leerboek, geen handboek, maar een empiriografie, zoals de schrijver het zelf noemt.


Niet leverbaar

€ 24,95

Niet leverbaar


Beschrijving Communicatie, een allemanszaak tussen strategie en gelegenheidsdenken

'Communicatie, een allemanszaak tussen strategie en gelegenheidsdenken' door communicatieadviseur Ben Warner is een ongewoon boek voor deze vakwereld. Geen leerboek, geen handboek, maar een empiriografie, zoals de schrijver het zelf noemt. Een brede beschouwing over het vak communicatie met een mengeling van praktijk en theorie en filosofisch getinte omlijsting. Een brug tussen historie en toekomst. Niet zozeer wat er in vak het verandert, maar wat zich invloedrijk om het vak heen wijzigt, is onderwerp. Warner opent nieuwe perspectieven. Het vak is volgend, waarin kan het leidend zijn?
Vanuit een idealistische visie verdragen communicatie en strategie elkaar niet. De anthropocentrische definitie van communicatie heeft zijn langste tijd gehad.
Inflatoir woordgebruik vormt een statusbedreiging. De egodemocratie introduceert asociale communicatie. Internet: feest of fuik? Schema's en verbeeldingen bieden daarnaast een zeer bruikbaar houvast voor de praktijk. En de grote vraag, die wordt opgeworpen, is: waar staan communicatoren voor op de bres?
Voor wie communicatie meer is dan vlotte persberichten, woordvoering, sponsoring of spin doctoring een panoramisch boek.


ISBN
9789081715188
Pagina's
328
Verschenen
NUR
810
Druk
1
Uitvoering
Paperback / softback
Taal
Nederlands
Uitgever
Nobelman, Uitgeverij

Communicatiekunde