Boekhandel Douwes Den Haag

Hoe HELP jij je klant, of juist niet?!

in vijf stappen naar een goed advies

Marlies Bosker

Hoe HELP jij je klant, of juist niet?!

Hoe HELP jij je klant, of juist niet?!

in vijf stappen naar een goed advies

Hoe HELP jij je klant, of juist niet?!

 

In vijf stappen naar een goed advies. Het lijkt zo eenvoudig en we doen het dagelijks. Toch is bijna niets zo ingewikkeld als het voeren van een goed adviesgesprek. Voor je het weet zit je op de stoel van de klant of ben je de ander aan het overtuigen van je eigen standpunten.


Niet leverbaar

€ 9,95

Niet leverbaar


Beschrijving Hoe HELP jij je klant, of juist niet?!

In vijf stappen naar een goed advies.
Het lijkt zo eenvoudig en we doen het dagelijks. Toch is bijna niets zo ingewikkeld als het voeren van een goed adviesgesprek. Voor je het weet zit je op de stoel van de klant of ben je de ander aan het overtuigen van je eigen standpunten. Hoe voer je nu eigenlijk een effectief adviesgesprek? Daar is een vast patroon in te ontdekken. In vijf stappen kom je tot een goed advies. Dit boekje op zakformaat geeft houvast voor iedereen die adviseert en veel klantgesprekken voert.


ISBN
9789490316006
Pagina's
116
Verschenen
NUR
810
Druk
1
Uitvoering
Paperback / softback
Taal
Nederlands
Uitgever
Movaeres

Communicatiekunde