Boekhandel Douwes Den Haag

Hoe ISO9001:2015 wél werkt

7 (voor)waarden voor kwalitatief engagement op de werkvloer in het voordeel van klanten

Jelle Siaens

Hoe ISO9001:2015 wél werkt

Hoe ISO9001:2015 wél werkt

7 (voor)waarden voor kwalitatief engagement op de werkvloer in het voordeel van klanten

Hoe ISO9001:2015 wél werkt

 

BLACK FRIDAY DEAL - Tijdelijk 50% korting! Is het bekende ISO9001-kwaliteitscertificaat achterhaald en heeft een kwaliteitsmanagementsysteem nog toegevoegde waarde? Organisaties vinden het een heel gedoe en twijfelen aan de effectiviteit ervan.


Niet leverbaar

€ 29,95


Beschrijving Hoe ISO9001:2015 wél werkt

BLACK FRIDAY DEAL - Tijdelijk 50% korting!

Is het bekende ISO9001-kwaliteitscertificaat achterhaald en heeft een kwaliteitsmanagementsysteem nog toegevoegde waarde? Organisaties vinden het een heel gedoe en twijfelen aan de effectiviteit ervan.

Een gemiste kans, vindt Jelle Siaens. Want organisaties hebben steeds meer te maken met mondige en veeleisende klanten. Ze moeten aan steeds hogere kwaliteitseisen voldoen om klanten nog tevreden te stellen. De eisen van de ISO9001:2015-norm zijn in dat opzicht brandend actueel! Ze helpen organisaties kwalitatief hoogwaardige producten en diensten te leveren met aandacht voor continue verbetering om klanttevredenheid te verhogen.

De kritieke factor in het succesvol toepassen van de ISO9001-norm is volgens Siaens hoe leidinggevenden, kwaliteitsverantwoordelijken, consultants en auditoren deze norm interpreteren en implementeren. Pas wanneer zij met de bril van third generation leadership naar de ISO9001-norm kijken, met een (meer) pragmatische en hedendaagse interpretatie, ervaren ze de grote meerwaarde voor klanten, medewerkers en de organisatie.

Siaens omschrijft deze invalshoek als ‘de nieuwe kwaliteit’. In dit boek biedt hij een vernieuwende kijk op de zeven kwaliteitsmanagementprincipes waarmee organisaties en hun medewerkers weer écht klantgericht gaan denken én handelen. Want zonder klanten geen business!


Auteur Jelle Siaens (1975), Antwerpen, kan als externe ISO9001-auditor bogen op meer dan 17 jaar relevante praktijkervaring in de dienstverlenende sector in België, Nederland, Frankrijk en de VS. Met dit boek wil hij dienstenorganisaties een oplossing bieden om het kwaliteitsbewustzijn bij jong en oud te stimuleren zodat ze meer plezier op het werk beleven.


ISBN
9789492595201
Pagina's
206
Verschenen
NUR
800
Druk
1
Uitvoering
Paperback / softback
Taal
Nederlands
Uitgever
Booklight

Management en Economie