Boekhandel Douwes Den Haag

De marketingbijbel voor een digitale wereld

De marketingbijbel voor een digitale wereld

Bert Van Wassenhove

De marketingbijbel voor een digitale wereld

De marketingbijbel voor een digitale wereld

De marketingbijbel voor een digitale wereld

De marketingbijbel voor een digitale wereld

 

WELKE TRENDS GEVEN DE MARKETING VAN MORGEN VORM? WAAR INVESTEER JE ALS BEDRIJF HET BEST TIJD EN GELD IN? HOE BOUW JE EEN STERK MARKETINGPLAN OP?Door de snelle evolutie van digitale kanalen, en vooral van sociale media, ondergaat het vak van marketing en communicatie een radicale revolutie.


In herdruk

€ 39,99

Bezorgen: Zodra weer op voorraad


Beschrijving De marketingbijbel voor een digitale wereld

WELKE TRENDS GEVEN DE MARKETING VAN MORGEN VORM?



WAAR INVESTEER JE ALS BEDRIJF HET BEST TIJD EN GELD IN?



HOE BOUW JE EEN STERK MARKETINGPLAN OP?



Door de snelle evolutie van digitale kanalen, en vooral van sociale media, ondergaat het vak van marketing en communicatie een radicale revolutie. Je moet snel kunnen inspelen op de verwachtingen van je klanten, en de vorm en inhoud van je boodschap moeten aan nieuwe voorwaarden voldoen. Dat heeft impact op de volledige aanpak van je digitale marketing.



De vele nieuwe kanalen, formats en methoden verplichten je ook om je op een andere manier te organiseren als marketeer. Het meten van alle marketinginspanningen is daarbij van cruciaal belang.



Dit boek leert je hoe je je marketingstrategie afstemt op de digitale wereld en maakt je wegwijs in de basisbeginselen van de nieuwe 4 M'en van marketingtransformatie: Medium, Message, Method en Metrics.



Trefwoorden: Digitalisering marketing medium message method klanten strategie Bert van Wassenhove handleiding


ISBN
9789492873026
Pagina's
200
Verschenen
NUR
802
Druk
1
Uitvoering
Paperback / softback
Taal
Nederlands
Uitgever
Lannoo Campus