Over dit product Deze innovatieve leermethode biedt gebruikers een solide en actuele basis die alle essentiële onderdelen van marketing omvat, met bewezen effectieve modellen, stappenplannen en best practices die de nieuwste inzichten volgen en verouderde denkwijzen vervangen.
Bezorgen: Zodra beschikbaar
De marketingvaardigheden die de gebruikers leren, zijn gebaseerd op de inzichten van ruim veertig NIMA Register Marketeers, Senior Marketing Professionals, Young Professionals, docenten en wetenschappers die in een meerjarig project inventariseerden welke eisen marketingmanagers stellen aan net afgestudeerde hbo-bachelors. De gebruikers krijgen een gratis NIMA-studentenlidmaatschap, zodat zij toegang hebben tot de meest actuele inzichten. Marketing Denken, Marketing Doen is opgebouwd uit twee complementaire delen: een (online en printbaar) praktijkdeel en een kennisdeel. Studenten kunnen kiezen of ze starten met praktijkopdrachten en daar de benodigde theorie bij opzoeken, of andersom. De opzet in stappenplannen en bouwblokken maakt het mogelijk de methode flexibel aan te passen aan de specifieke leerdoelen van de opleiding en de gebruikers.
Deze methode is zeer geschikt voor hbo opleidingen als Commerciële economie, Creative Business, Communicatie, Bedrijfskunde, Ondernemerschap & retailmanagement en voor NIMA-opleidingen.
Met dit boek krijgen jij en je studenten toegang tot de uitgebreide online omgeving van studiemeister. Als docent krijg je de beschikking over een breed aanbod aan collegematerialen, zoals extra oefeningen, casussen en presentaties die je eenvoudig op maat kunt maken. In deze online leeromgeving kunnen de studenten op het door jou gewenste niveau praktisch aan de slag. Ze vinden er praktijkopdrachten, cases en stappenplannen voor beroepsproducten en checklisten. Ook zijn er begrippentrainers en toetsvragen. Zo zijn je studenten goed voorbereid en kun jij tijdens de lessen de verdieping opzoeken!
Deze innovatieve leermethode is ontwikkeld door veertien bekende auteurs met ruime ervaring in de marketingpraktijk en -wetenschap: Marjolein Visser RM (kernauteur), dr. Erik Kostelijk, Marjolijn Meijnen RM, Stephan van Slooten, Kees van den Berg, Gerben Busch RM, Roel Stavorinus RM, dr. Jean-Pierre Thomassen, Esther Oostrom RM, Saskia IJszenga RM, Danny Oosterveer, prof. dr. Ruud Frambach, Ine Stultjens en Yvonne Nassar. Zij vertalen hun up-to-date inzichten in het vak op via duidelijke stappenplannen naar de praktijk. Wie de PIM Marketingliteratuurprijzen volgt, zal veel auteurs herkennen.