Alles moet weg! Het einde van de winkelstraat - Peter de Waard
De babyboomers en generatie X deden opeens niet alleen de noodzakelijke boodschappen meer, maar gingen shoppen, funshoppen zelfs. De winkels profiteerden ervan. Opeens werden er talrijke ketens uit de grond gestampt.
Creëer een groeimindset in jouw team en organisatie. Met inspirerende cases en handvatten helpt dit boek je om jouw organisatie een plek te maken waar iedereen floreert en groeit.
Woorden doen ertoe. Ze kunnen aanzet ten tot nadenken en reflecteren, confronteren en bewegen. Op de schouders van leidinggevenden rust dan ook een grote verantwoordelijkheid. Het is niet altijd gemakkelijk om de juiste woorden te vinden.
Meer dan de helft van alle CX-initiatieven faalt. Het blijkt moeilijk te zijn om als organisatie werkelijk vanuit klantbeleving te werken. Tijd voor deze concrete aanpak die werkt!
Duurzame verleiding
Duurzaamheid is hot. Maar de marketing van duurzame producten vaak not. Ed Stibbe en Marjolijn Meynen zijn ervan overtuigd dat drammen en dwingen niet helpen om de wereld duurzamer en leefbaarder te maken.
In Het Groot Interventieboek vind je 99 interventiemogelijkheden, geordend naar doel, onderstroom/bovenstroom, werkingsprincipe en niveau van interveniëren. Hiermee kun je beweging creëren of verandering realiseren binnen jouw organisatie, afdeling of team.
De LEGO® SERIOUS PLAY® methode voor Agile Professionals
De taal van LEGO® spreken we allemaal. Met elkaar creëer je deze taal door het gebruik van metaforen en kom je gezamenlijk tot prachtige oplossingen voor complexe vraagstukken.
Wist je dat 80 procent van de ondernemers worstelt met productiviteit zonder dat zelf te weten? Maar er bestaan ook bedrijven die juist bijzonder productief zijn. Zij doen het twee tot vijf keer beter dan de rest. Deze kopgroep doet slechts één ding anders: zij besteden allemaal structureel aandacht aan een vaste set van managementwerkwijzen.