Boekhandel Douwes Den Haag

Marketing Kernstof opgaven

John Smal & Hans Vosmer

Marketing Kernstof opgaven

Marketing Kernstof opgaven

Marketing Kernstof opgaven

 

Marketing Kernstof opgaven sluit aan bij het boek Marketing Kernstof. In deze nieuwe editie zijn geactualiseerde cases, nieuwe meerkeuzevragen en een nieuw voorbeeldexamen opgenomen. Het eerste deel van dit opgavenboek heeft ongeveer 600 meerkeuzevragen.



Op werkdagen voor 23.00 uur besteld meestal de volgende dag in huis.

€ 57,95


Beschrijving Marketing Kernstof opgaven

Marketing Kernstof opgaven sluit aan bij het boek Marketing Kernstof. In deze nieuwe editie zijn geactualiseerde cases, nieuwe meerkeuzevragen en een nieuw voorbeeldexamen opgenomen. Het eerste deel van dit opgavenboek heeft ongeveer 600 meerkeuzevragen. In het tweede en derde deel kunnen studenten oefenen met een actueel voorbeeldexamen en praktijksituaties. Dit zijn vragen en cases uit de NIMA-examens van de afgelopen jaren. Dit boek is een uitstekende examenvoorbereiding voor het NIMA-A examen.

- Sluit aan bij het boek Marketing Kernstof;
- voldoet aan NIMA A-exameneisen;
- perfect oefenmateriaal ter voorbereiding op het tentamen of examen.

Digitale ondersteuning is alleen beschikbaar met de unieke code behorende bij het theorieboek Marketing Kernstof.

Doelgroep
Geschikt voor hbo-studenten die een commerciële, bedrijfskundige of bedrijfseconomische opleiding volgen en voor studenten en professionals die zich voorbereiden op het NIMA A-examen. Te gebruiken vanaf de propedeuse.

De auteur
Hans Vosmer is docent Marketing Management aan Nyenrode Business Universiteit. Eerder was hij docent aan de opleiding Commerciële Economie van Hogeschool van Amsterdam. Hij zat in de examencommissie van het NIMA.


ISBN
9789001593476
Pagina's
208
Verschenen
NUR
820
Druk
1
Uitvoering
Paperback / softback
Taal
Nederlands
Uitgever
Noordhoff