Boekhandel Douwes Den Haag

Marketing

Reinventing the Basics

Igor Nowé

Marketing

Marketing

Reinventing the Basics

Marketing

Nieuw

 

Hoe bereik je klanten in een digitale wereld? Waarom verkiezen mensen het ene merk boven het andere? Hoe stel je een sterk marketingplan op? Marketing evolueert sneller dan ooit en traditionele modellen bieden niet langer alle antwoorden.


Op werkdagen voor 23.00 uur besteld meestal de volgende dag in huis.

€ 49,99


Beschrijving Marketing

Hoe bereik je klanten in een digitale wereld?
Waarom verkiezen mensen het ene merk boven het andere?
Hoe stel je een sterk marketingplan op?

Marketing evolueert sneller dan ooit en traditionele modellen bieden niet langer alle antwoorden. De opkomst van digitale tools, veranderend consumentengedrag en toenemende concurrentie kan het lastig maken om het overzicht te houden. Zonder een duidelijke structuur lijkt marketing al snel complex en overweldigend.

Marketing. Reinventing the Basics brengt daar verandering in. Dit boek deelt marketing op in overzichtelijke stappen, waardoor kernconcepten helder en direct toepasbaar worden. Het biedt een frisse kijk op moderne marketing en behandelt belangrijke principes zoals het SAVE-model, de Customer Decision Journey en de verschuiving van productgericht naar waardegedreven marketing.

Je hebt geen voorkennis nodig, alleen de motivatie om te leren. Ideaal voor studenten, docenten en (toekomstige) marketeers die praktische vaardigheden willen ontwikkelen in een dynamische, digitale wereld. Om je leerervaring te verrijken, wordt Marketing ondersteund door een AI-chatbot. Zo kun je interactief met de inhoud aan de slag, gepersonaliseerde vragen stellen en strategieën op maat ontdekken voor jouw merk.


ISBN
9789020934298
Pagina's
200
Verschenen
Rubriek
Marketing
Druk
1
Uitvoering
Paperback
Taal
Nederlands
Uitgever
Lannoo Campus