Boekhandel Douwes Den Haag

ABC Regiomarketing

op zoek naar de essentie van een plek

Perry ten Hoor & Geeke Snijders

ABC Regiomarketing

ABC Regiomarketing

op zoek naar de essentie van een plek

ABC Regiomarketing

 

Regiomarketing is een niet meer weg te denken fenomeen binnen Nederlandse gemeenten en provincies. Steeds meer steden en regio's ontwikkelen een duurzaam en integraal regiomarketingbeleid en proberen met campagnes betekenis te geven aan plekken.


Niet leverbaar

€ 19,95

Niet leverbaar


Beschrijving ABC Regiomarketing

Regiomarketing is een niet meer weg te denken fenomeen binnen Nederlandse gemeenten en provincies. Steeds meer steden en regio's ontwikkelen een duurzaam en integraal regiomarketingbeleid en proberen met campagnes betekenis te geven aan plekken. Voor bewoners, voor ondernemers, voor bezoekers, voor bollebozen, voor bestuurders. Om zo mensen te verleiden, te bewegen, te motiveren of gewoon trots te laten zijn.

- - - Inclusief Drenthe campagne van A tot Z - - -

Het ABC van regiomarketing laat zien hoe een dergelijk traject in zijn werk gaat en geeft inzicht in de do's & don'ts van regiomarketing in praktijk. Niet zozeer voorschrijvend, alswel inspirerend. Met veel voorbeelden en cases waarin de campagne van Drenthe, een van de meest integrale regiomarketingcampagnes van Nederland, centraal staat.

Een boek over binden en verbinden, herkennen en erkennen, kikkers en kruiwagens en hopen op het Snekerwaterpoort-effect. Met steeds de plek en het gevoel als uitgangspunt.

'Een lezenswaardig boek met nuttige tips, dat boeiend en van binnenuit vertelt over de praktijk van regiomarketing.'

Prof. dr. Gert-Jan Hospers, bijzonder hoogleraar city- en regiomarketing


ISBN
9789023252399
Pagina's
112
Verschenen
NUR
900
Druk
1
Uitvoering
Paperback / softback
Taal
Nederlands
Uitgever
Gorcum b.v., Koninklijke Van

Geografie




ondertitel

serie

auteur


meer informatie

ondertitel

serie

auteur


meer informatie

ondertitel

serie

auteur


abonneren