op zoek naar de essentie van een plek
op zoek naar de essentie van een plek
Regiomarketing is een niet meer weg te denken fenomeen binnen Nederlandse gemeenten en provincies. Steeds meer steden en regio's ontwikkelen een duurzaam en integraal regiomarketingbeleid en proberen met campagnes betekenis te geven aan plekken.
Niet leverbaar
Regiomarketing is een niet meer weg te denken fenomeen binnen Nederlandse gemeenten en provincies. Steeds meer steden en regio's ontwikkelen een duurzaam en integraal regiomarketingbeleid en proberen met campagnes betekenis te geven aan plekken. Voor bewoners, voor ondernemers, voor bezoekers, voor bollebozen, voor bestuurders. Om zo mensen te verleiden, te bewegen, te motiveren of gewoon trots te laten zijn.
- - - Inclusief Drenthe campagne van A tot Z - - -
Het ABC van regiomarketing laat zien hoe een dergelijk traject in zijn werk gaat en geeft inzicht in de do's & don'ts van regiomarketing in praktijk. Niet zozeer voorschrijvend, alswel inspirerend. Met veel voorbeelden en cases waarin de campagne van Drenthe, een van de meest integrale regiomarketingcampagnes van Nederland, centraal staat.
Een boek over binden en verbinden, herkennen en erkennen, kikkers en kruiwagens en hopen op het Snekerwaterpoort-effect. Met steeds de plek en het gevoel als uitgangspunt.
'Een lezenswaardig boek met nuttige tips, dat boeiend en van binnenuit vertelt over de praktijk van regiomarketing.'
Prof. dr. Gert-Jan Hospers, bijzonder hoogleraar city- en regiomarketing