Boekhandel Douwes Den Haag

Handboek E-commerce

E-business 2020, machine learning en meer conversie in de klantreis

Patrick Petersen

Handboek E-commerce

Handboek E-commerce

E-business 2020, machine learning en meer conversie in de klantreis

Handboek E-commerce

 

Het dikke en presigieuze Handboek E-commerce draait om toekomstbestendige E-commerce 4.0 en waardecreatie op basis van E-business 2020. Het crossmediale boek is crossmediaal, kent bijdragen van de beste experts – zoals Drs.


Niet leverbaar

€ 24,50

Niet leverbaar


Beschrijving Handboek E-commerce

Het dikke en presigieuze Handboek E-commerce draait om toekomstbestendige E-commerce 4.0 en waardecreatie op basis van E-business 2020. Het crossmediale boek is crossmediaal, kent bijdragen van de beste experts – zoals Drs. Wijnand Jongen, Pieter Zwart, Michel Schaeffer, Prof. dr. Cor Molenaar, Alex Bloemendal, Drs. Hans Molenaar en Alexander van Slooten – en is voorzien van augmented reality lagen. Het toekomstgerichte, kleurrijke boek kent 1000+ bijlagen en sociale media kanalen die dagelijks worden geüpdated.

Het boek is een crossmediale beleving en neemt de lezer - op basis van cases, onderzoeken, modellen en de praktijk - mee in de wereld van E-commerce 4.0. Het veelzijdige handboek helpt de ondernemer, webshophouder, E-commerce, marketing en communicatie -manager en de student een winnend E-commerce Strategie Plan (EcSP) te construeren. De E-commerce marketing strategie wordt opgebouwd aan de hand van praktische voorbeelden, inspiratie door experts, modellen en heldere stappen.

Om E-commerce 4.0 goed toe te kunnen passen is actuele kennis van het optimaliseren van de Customer Journey Mapping en cross-conversie-optimalisatie belangrijker dan ooit. Het boek gaat uitgebreid in op de moderne waarde creatie en sell-side van de toekomstige E-business omgeving op basis van onderscheidende waarde creatie gelinkt aan de gloednieuwe Waardeketen 2020. Ook is er veel aandacht voor promotie op basis van een moderne E-commerce Marketingmix van 20 P’s, REAN en het toepasbare 4C-model van Commerce, Consumenten-gedrag, Channels en Conversie.

Uniek aan dit boek:
• De beste experts op gebied van E-commerce 4.0 en E-business 2020
• Crossmediaal, augmented reality lagen en 1000+ bijlagen
• Actueel en toekomstbestendige E-commerce marketing inzichten
• Een duidelijke structuur en planopbouw (E-Commerce Stratetegie Plan)
• Inspiratie door de beste E-commerce experts uit Nederland en België

Inclusief bijbehorende website met extra materiaal! www.handboekecommerce.nl
Teaser: https://www.youtube.com/watch?v=qnDT2w72dDw


ISBN
9789024401727
Pagina's
304
Verschenen
NUR
802
Druk
1
Uitvoering
Paperback / softback
Taal
Nederlands
Uitgever
Boom