Boekhandel Douwes Den Haag

Financieel Juridische Reeks

Bankjuridische reeks Reclame- en marketingregels in de financiële sector 2 Financieel Juridische Reeks

N. Boomsma

Bankjuridische reeks Reclame- en marketingregels in de financiële sector 2 Financieel Juridische Reeks

Financieel Juridische Reeks

Bankjuridische reeks Reclame- en marketingregels in de financiële sector 2 Financieel Juridische Reeks

Financieel Juridische Reeks: Bankjuridische reeks Reclame- en marketingregels in de financiële sector 2 Financieel Juridische Reeks

 

Moet in een dagbladadvertentie waarin reclame wordt gemaakt voor hypotheken ook de kredietwaarschuwing 'Let op! Geld lenen kost geld' opgenomen worden? En welke reclame-uiting moet nu voorzien zijn van een risico-indicator?


Op werkdagen voor 21.00 uur besteld volgende dag in huis

€ 43,00

Bezorgen: Op werkdagen voor 21.00 uur besteld volgende dag in huis


Of bestel dit boek tweedehands voor € 15,00

Bezorgen: 1 tot 2 werkdagen

Beschrijving Financieel Juridische Reeks: Bankjuridische reeks Reclame- en marketingregels in de financiële sector 2 Financieel Juridische Reeks

Moet in een dagbladadvertentie waarin reclame wordt gemaakt voor hypotheken ook de kredietwaarschuwing 'Let op! Geld lenen kost geld' opgenomen worden? En welke reclame-uiting moet nu voorzien zijn van een risico-indicator? Dit zijn vragen waar reclamemakers in de financiële sector sinds de invoering van de Wft vaak mee te maken krijgen. Ook bedrijfsjuristen en medewerkers van complianceafdelingen die met de beoordeling van reclame- en marketingcampagnes zijn belast, worden met deze vragen geconfronteerd.

In dit boek worden niet alleen alle wettelijke reclame- en marketingvoorschriften voor de financiële sector behandeld, maar ook regelgeving die voortvloeit uit zelfregulering zoals de Code Rendement en Risico en de Gedragscode Hypothecaire Financieringen. Daarnaast wordt in dit boek uitgebreid aandacht geschonken aan uitspraken van de Reclame Code Commissie. Deze geven een goed beeld van waar in de financiële praktijk de grenzen liggen van oneerlijke en misleidende reclame.


ISBN
9789055162796
Pagina's
150
Verschenen
Serie
Financieel Juridische Reeks
NUR
820
Druk
1
Uitvoering
Losbladig
Taal
Nederlands
Uitgever
Uitgeverij Paris B.V.

Recht - DNJB




ondertitel

serie

auteur


meer informatie

ondertitel

serie

auteur


meer informatie

ondertitel

serie

auteur


abonneren