Boekhandel Douwes Den Haag

Mensen raken = klanten maken

Hoe je sales- en marketingaanpak differentiëren in een wereld van digitalisatie en hyperpersonalisatie

Carolien Boom & Jozefien De Feyter & Jochen Roef

Mensen raken = klanten maken

Mensen raken = klanten maken

Hoe je sales- en marketingaanpak differentiëren in een wereld van digitalisatie en hyperpersonalisatie

Mensen raken = klanten maken

 

Klanten eisen vandaag een uiterst gepersonaliseerde en unieke aankoopervaring: ze verlangen vakkundige begeleiding in een aankoopproces dat van a tot z relevant en efficiënt is. Maar hoe geef je als verkoper invulling aan die uitdagende verwachting?


Niet leverbaar

€ 29,99

Niet leverbaar


Beschrijving Mensen raken = klanten maken

Klanten eisen vandaag een uiterst gepersonaliseerde en unieke aankoopervaring: ze verlangen vakkundige begeleiding in een aankoopproces dat van a tot z relevant en efficiënt is. Maar hoe geef je als verkoper invulling aan die uitdagende verwachting?

Het RIO-model klaart voor jou de klus. Het is een methode waarmee je de aankoopvoorkeuren van je gesprekspartner in kaart brengt en exact zicht krijgt op wat nodig is om vertrouwen en samenwerking te laten ontstaan.

Mensen raken = klanten maken brengt je tot de kern van het hedendaagse verkopen, maar gaat ook verder. Meer dan klanttypologie, betekent RIO het startpunt van een nieuw salestijdperk waarin waarachtig contact tussen klant en verkoper centraal staat. Integreer je als verkoper de kennis uit dit boek, dan zal niet enkel je omzet stijgen, maar ook je eigenwaarde en de positieve invloed op de mensen om je heen.


ISBN
9789401466868
Pagina's
200
Verschenen
NUR
802
Druk
1
Uitvoering
Paperback / softback
Taal
Nederlands
Uitgever
Lannoo Campus