Boekhandel Douwes Den Haag

Digitale trends en tools in 60 minuten

Online adverteren in 60 minuten

Online adverteren in 60 minuten

Wilco Verdoold

Online adverteren in 60 minuten

Digitale trends en tools in 60 minuten

Online adverteren in 60 minuten

Online adverteren in 60 minuten

Digitale trends en tools in 60 minuten: Online adverteren in 60 minuten

 

Iedereen is online, dus als je aandacht wilt is online adverteren een must. Maar waar moet je adverteren? Moet je kiezen voor tekst of beeld? Hoeveel moet je investeren? In dit boek staan alle mogelijkheden op een rij en ontdek je wat voor jouw organisatie het beste werkt.


Niet leverbaar

€ 12,50

Niet leverbaar


Beschrijving Digitale trends en tools in 60 minuten: Online adverteren in 60 minuten

Iedereen is online, dus als je aandacht wilt is online adverteren een must. Maar waar moet je adverteren? Moet je kiezen voor tekst of beeld? Hoeveel moet je investeren? In dit boek staan alle mogelijkheden op een rij en ontdek je wat voor jouw organisatie het beste werkt.

Wilco Verdoold is head of online marketing bij communicatiebureau Loyals. Als digitaal strateeg helpt hij ondernemingen om online te groeien. Daarnaast is hij auteur, spreker en trainer.

Weinig tijd, maar veel ambities? Informeer jezelf snel en grondig met de boeken in de serie Digitale trends en tools in 60 minuten.


ISBN
9789461263636
Verschenen
Serie
Digitale trends en tools in 60 minuten
NUR
800
Druk
1
Uitvoering
Paperback / softback
Taal
Nederlands
Uitgever
Haystack, Uitgeverij

Management en Economie