Boekhandel Douwes Den Haag

Businessideeën testen

Alex Osterwalder & David J. Bland

Businessideeën testen

Businessideeën testen

Businessideeën testen

 

Je voornaamste taak als innovator, ondernemer of organisatie is je businessideeën testen om het risico op falen te beperken. Zeven op de tien nieuwe producten voldoen niet aan de verwachtingen. Met ‘Businessideeën testen’ willen we daar verbetering in aanbrengen.


Op werkdagen voor 21.00 uur besteld volgende dag in huis

€ 39,90

Op werkdagen voor 21.00 uur besteld volgende dag in huis


Beschrijving Businessideeën testen

Je voornaamste taak als innovator, ondernemer of organisatie is je businessideeën testen om het risico op falen te beperken.

Zeven op de tien nieuwe producten voldoen niet aan de verwachtingen. Met ‘Businessideeën testen’ willen we daar verbetering in aanbrengen. In de stijl van de wereldwijde bestseller ‘Business Model Generatie’ bieden we je met deze praktische gids een verzameling direct toepasbare technieken om je nieuwe businessideeën snel te kunnen testen.
Je doet kennis op over het proces, leert hoe je je eerste experiment ontwerpt en businessideeën kunt testen. Als je al weet hoe je moet testen, kun je je vaardigheden aanscherpen met de uitgebreide toolbox. Tot slot leer je om systematisch te testen binnen je eigen organisatie aan de hand van gebruiken en een gedeelde taal.

Het is nu tijd om niet langer op aannames te vertrouwen, maar je ideeën grondig te testen en bewijs te leveren.


ISBN
9789462763838
Pagina's
368
Verschenen
NUR
801
Druk
1
Uitvoering
Hardback
Taal
Nederlands
Uitgever
Management Impact

Management algemeen




ondertitel

serie

auteur


meer informatie

ondertitel

serie

auteur


meer informatie

ondertitel

serie

auteur


abonneren