Boekhandel Douwes Den Haag

Handboek Social media marketing

Engagement, likeability, social selling en social business

Patrick Petersen

Handboek Social media marketing

Handboek Social media marketing

Engagement, likeability, social selling en social business

Handboek Social media marketing

 

De vierde editie van dit alom gerenommeerde standaardwerk is weer volledig actueel incl. online toetssysteem!


Op werkdagen voor 23.00 uur besteld meestal de volgende dag in huis.

€ 44,99

Ophalen: Nu 1 op voorraad in de winkel
Leverbaar


Beschrijving Handboek Social media marketing

Het vernieuwde vierde deel van het succesvolle “Handboek Social Media Marketing (social business, social selling en social brand)” helpt de lezer-gebruiker een planmatige strategie voor social media te ontwikkelen. Daarbij helpt het inzicht te krijgen in de succesfactoren van de moderne social media marketingmix met middelen als TikTok virals, stories, reels & shorts en LinkedIn communities. Naast de focus op de organisatietransitie naar een social business, de praktische cases, relevante onderzoeken en professionele inzichten van aansprekende experts, biedt het crossmediale, uitgebreide boek een aanvullend platform met extra digitaal materiaal. Bovendien kent deze vierde editie een online toetssysteem om de eigen kennis eenvoudig te toetsen.



Het complete handboek inspireert en helpt met de gerichte inzet van social selling, de transitie naar een social brand en social business plus het opstellen van een resultaatgericht social media plan. Het leer- en managementboek is tot stand gekomen met medewerking van onder andere Steven van Belleghem, Hans Molenaar, Egbert Jan van Bel, Henkjan Smits, Brian Solis en vele anderen. Het bevat inspirerende cases van onder andere Rabobank Nederland, Spaarne Gasthuis, Overhemden.com en Nationale Nederlanden.


ISBN
9789463563109
Pagina's
352
Verschenen
NUR
802
Druk
4
Uitvoering
Paperback / softback
Taal
Nederlands
Uitgever
Duuren Media, Van