Boekhandel Douwes Den Haag

Grondslagen van de marketing werkboek

Bronis Verhage & Paul Riegen & Eric Boot

Grondslagen van de marketing werkboek

Grondslagen van de marketing werkboek

Grondslagen van de marketing werkboek

 

- Vormt een complete leermethode met het hoofdboek en de website; - met actuele bedrijfscasussen; - aandacht voor zowel online als offline marketing. Bij Grondslagen van de marketing hoort een aanvullend werkboek met actuele cases.



Op werkdagen voor 23.00 uur besteld meestal de volgende dag in huis.

€ 55,95


Beschrijving Grondslagen van de marketing werkboek

- Vormt een complete leermethode met het hoofdboek en de website;
- met actuele bedrijfscasussen;
- aandacht voor zowel online als offline marketing.

Bij Grondslagen van de marketing hoort een aanvullend werkboek met actuele cases. Het heeft dezelfde hoofdstukindeling als het keerboek. Ieder hoofdstuk bevat een set meerkeuzevragen en een aantal open opgaven, gevolgd door casuïstiek over het onderwerp van het betreffende hoofdstuk. Samen met de website vormt dit een complete leermethode voor het vak marketing.

De negende editie bevat nog meer actuele bedrijfscases waarin social media en online marketing een rol spelen.

Grondslagen van de marketing - werkboek is met name geschikt voor de propedeusefase van opleidingen als Commerciële Economie, International Business and Languages, Media, Informatie & Communicatie en Small Business & Retail Management en Communicatie, maar ook voor aanverwante opleidingen als Bedrijfskunde MER en Facility Management.


ISBN
9789001853204
Pagina's
160
Verschenen
Rubriek
Marketing
Druk
9
Uitvoering
Paperback
Taal
Nederlands
Uitgever
Noordhoff