Boekhandel Douwes Den Haag

Handboek creatieve marketingwerkvormen

Een gids voor interactieve marketingsessies

Tom Spanjaard & Herman Koot

Handboek creatieve marketingwerkvormen

Handboek creatieve marketingwerkvormen

Een gids voor interactieve marketingsessies

Handboek creatieve marketingwerkvormen

 

Handboek creatieve marketingwerkvormen is een praktische handleiding voor studenten en (young) professionals die middels interactieve marketingwerkvormen hun marketingkwaliteiten willen verbeteren.



Op werkdagen voor 23.00 uur besteld meestal de volgende dag in huis.

€ 36,95


Beschrijving Handboek creatieve marketingwerkvormen

Handboek creatieve marketingwerkvormen is een praktische handleiding voor studenten en (young) professionals die middels interactieve marketingwerkvormen hun marketingkwaliteiten willen verbeteren. In dit boek worden de meest gebruikte modellen in de marketing gekoppeld aan een opzet voor een concrete interactieve marketingsessie.

Per model krijgt de student een korte introductie van de theorie achter het model. Dit dient als opfrisser van de theorie waar de student reeds kennis mee heeft gemaakt. Vervolgens wordt de lezer stapsgewijs door de interactieve marketingsessie meegenomen, zodat deze zelf te reproduceren is.

Dit boek is bedoeld voor studenten met een basiskennis van marketingtheorie die middels interactie willen komen tot marketinginzichten rondom een opdracht of casus. Dat is bij voorkeur een échte opdracht, voor een bedrijf in projectvorm, stage of afstuderen, maar de werkvormen kunnen zeker ook gebruikt worden om met studenten te oefenen met een fictieve marketingcasus.

- Uniek boek in de marketingliteratuur;
- direct toepasbaar door de verbinding onderwijs en ondernemen;
- leert creatieve competenties voor in de beroepspraktijk.

Op de website www.handboekcreatievemarketingwerkvormen.noordhoff.nl staan de modellen en figuren uit het boek.

Tom Spanjaard is hbo-hoofddocent marketing en innovatie en heeft jarenlange ervaring in het ontwikkelen van creatief en innovatief onderwijs in het economisch domein. Daarnaast is hij een van de oprichters en managing partner van Voor-Sprong, dat innovatief jong talent aan bedrijven verbindt.

Herman Koot is eigenaar van marketingbureau Buro Koorts. Vanuit zijn rol als ondernemende marketingstrateeg helpt hij samen met zijn team mkb-ondernemers in Nederland en België bij de ontwikkeling van hun bedrijven.


ISBN
9789001873141
Pagina's
176
Verschenen
NUR
802
Druk
1
Uitvoering
Paperback / softback
Taal
Nederlands
Uitgever
Noordhoff

Marketing