Boekhandel Douwes Den Haag

Corporate Stories

verwoorden, vertellen en verankeren

Astrid Schutte & Theo Hendriks

Corporate Stories

Corporate Stories

verwoorden, vertellen en verankeren

Corporate Stories

 

Elke organisatie heeft een verhaal nodig, een corporate story. Een verhaal waarin duidelijk wordt wie je bent, hoe je zo geworden bent en waar je naar op weg bent. Goede corporate stories zijn verhalen van vlees en bloed.


Op werkdagen voor 23.00 uur besteld meestal de volgende dag in huis.

€ 49,95


Beschrijving Corporate Stories

Elke organisatie heeft een verhaal nodig, een corporate story. Een verhaal waarin duidelijk wordt wie je bent, hoe je zo geworden bent en waar je naar op weg bent.

Goede corporate stories zijn verhalen van vlees en bloed. Rond een held met een streven. Met helpers en tegenslag. En bovenal: met een ommekeer, waardoor begin, midden en einde zichtbaar worden. Goede verhalen worden doorverteld. Veelal omdat de lezer of toehoorder de waarachtigheid ervan herkent en een verbinding aangaat met het verhaal.

Een corporate story over de organisatie is bovenal het verhaal van de organisatie. Door medewerkers en klanten te betrekken bij het ontwikkelen van de corporate story, komt het verhaal tot leven. Commitment van de leiding staat centraal. Leidinggevenden zijn de Chief Storytellers van de organisatie. Communicatieprofessionals zijn vanuit hun deskundigheid hun secondanten.

Deze pocketboek-uitgave vol voorbeelden uit de Nederlandse praktijk helpt u met het verwoorden, vertellen en verankeren van het verhaal van uw organisatie.


ISBN
9789013047028
Pagina's
328
Verschenen
Rubriek
Communicatiekunde
Druk
1
Uitvoering
Hardback
Taal
Nederlands
Uitgever
Koninklijke Boom Uitgevers