Boekhandel Douwes Den Haag

Communicatie Dossier

Effectief deelnemen aan beurzen

T. Wesselius

Effectief deelnemen aan beurzen

Communicatie Dossier

Effectief deelnemen aan beurzen

Communicatie Dossier: Effectief deelnemen aan beurzen

 

Beursdeelname biedt bedrijven veel voordelen.Merkvoorkeuren veranderen effectief en er vallen hoogwaardigeleads mee te vergaren. Waar anders besteedt deklant vrijwillig zoveel tijd en geld om door bedrijven geïnformeerdte worden!


Op werkdagen voor 23.00 uur besteld meestal de volgende dag in huis.

€ 58,95


Beschrijving Communicatie Dossier: Effectief deelnemen aan beurzen

Beursdeelname biedt bedrijven veel voordelen.
Merkvoorkeuren veranderen effectief en er vallen hoogwaardige
leads mee te vergaren. Waar anders besteedt de
klant vrijwillig zoveel tijd en geld om door bedrijven geïnformeerd
te worden! Exposeren vormt een ijzersterk communicatiemiddel.
Tenminste; voor wie zich strategisch en operationeel goed
voorbereidt. Deze herziene, tweede druk staat boordevol tips
en checklisten voor succesvolle beursdeelname.
Het succes van beursdeelname vloeit voort uit de synergie
van drie hoofdfactoren. De mate van stopping power van de
stand. De vaardigheid om kansen die door promotie ontstaan
effectief te benutten en niet in de laatste plaats: de inzet van
de standbemanning.
Behalve actieve factoren spelen uiteraard ook een aantal
voorwaarden een belangrijke rol. Wie faalt in de planning,
plant te falen; dat geldt bij beurzen heel beslist.
Budgetbeheer is hierbij van groot belang en dit onderwerp
komt dan ook uitgebreid aan de orde. Verder wordt uiteengezet
hoe standontwerper en -bouwer resultaatgericht gebrieft
worden.
Beurscommunicatie vormt een microkosmos in het communicatieheelal.
Een werkgebied waarin de expo-expert met
genoegen de rol van generalist afwisselt met die van specialist.


ISBN
9789014073408
Pagina's
145
Verschenen
Serie
Communicatie Dossier
Rubriek
Communicatiekunde
Druk
2
Uitvoering
Paperback
Taal
Nederlands
Uitgever
Koninklijke Boom Uitgevers