Boekhandel Douwes Den Haag

Consumentenpsychologie

De essentie

Olaf Spittaels & Wannes Heirman & Tom Vandooren & Guido Valkeneers

Consumentenpsychologie

Consumentenpsychologie

De essentie

Consumentenpsychologie

Nieuw

E-book

 

Hoe verloopt het beslissingsproces? Waarom koop je vaak zonder veel na te denken? Hoe beïnvloeden marketeers ongemerkt je koopgedrag? Consumenten nemen dagelijks talloze beslissingen, vaak zonder er bewust over na te denken.


Direct te downloaden

€ 33,99


Beschrijving Consumentenpsychologie

Hoe verloopt het beslissingsproces?
Waarom koop je vaak zonder veel na te denken?
Hoe beïnvloeden marketeers ongemerkt je koopgedrag?

Consumenten nemen dagelijks talloze beslissingen, vaak zonder er bewust over na te denken. Terwijl sommige aankopen rationeel worden overwogen, worden de meeste keuzes bepaald door gewoontes, emoties en sociale invloeden. Dit boek biedt een diepgaand inzicht in consumentengedrag en de psychologische processen achter koopbeslissingen.

Consumentenpsychologie. De essentie verkent hoe consumenten producten en diensten waarnemen, welke drijfveren hun koopgedrag beïnvloeden en hoe gewoontes zich ontwikkelen. Het laat zien hoe cognitieve heuristieken en emoties een doorslaggevende rol spelen bij aankoopbeslissingen.

Met praktische toepassingen in marketing en communicatie biedt dit boek inzicht in hoe consumenten beïnvloed worden door sociale en culturele factoren. Daarnaast wordt aandacht besteed aan de impact van digitalisering en duurzaamheid op toekomstig consumentengedrag.


ISBN
9789020972016
Pagina's
416
Verschenen
Rubriek
Organisatiepsychologie
Druk
1
Uitvoering
E-book
Taal
Nederlands
Uitgever
Lannoo Campus