Boekhandel Douwes Den Haag

Handboek Marketing 4.0 - Digital, data-driven, direct

digital, data-driven, direct

Paul Postma

Handboek Marketing 4.0 - Digital, data-driven, direct

Handboek Marketing 4.0 - Digital, data-driven, direct

digital, data-driven, direct

Handboek Marketing 4.0 - Digital, data-driven, direct

 

Handboek Marketing 4.0 is de geheel vernieuwde versie van het standaardwerk Handboek Direct Marketing 3.0. Het marketingvakgebied heeft zich met big data en social media razendsnel ontwikkeld naar digitaal en datagestuurd, met direct als de leidende vorm.


Op werkdagen voor 23.00 uur besteld meestal de volgende dag in huis.

€ 41,50


Beschrijving Handboek Marketing 4.0 - Digital, data-driven, direct

Handboek Marketing 4.0 is de geheel vernieuwde versie van het standaardwerk Handboek Direct Marketing 3.0.

Het marketingvakgebied heeft zich met big data en social media razendsnel ontwikkeld naar digitaal en datagestuurd, met direct als de leidende vorm. Handboek Marketing 4.0 beschrijft deze ontwikkeling en laat de betekenis zien van marketing intelligence, analysetools, web first, social media en neuromarketing.

Het boek bevat een praktisch stappenplan met herkenbare voorbeelden. Het is verrijkt met korte cases en sluit af met negen praktijkcases die inzicht geven in de praktijk van Marketing 4.0.


ISBN
9789024400584
Pagina's
452
Verschenen
NUR
802
Druk
1
Uitvoering
Paperback / softback
Taal
Nederlands
Uitgever
Boom