Boekhandel Douwes Den Haag

Kloteklanten 3.0 - Hoe word ik het klantvriendelijkste bedrijf van Nederland

hoe word ik het klantvriendelijkste bedrijf van Nederland (...voor mijn klanten)

Egbert Jan Van Bel

Kloteklanten 3.0 - Hoe word ik het klantvriendelijkste bedrijf van Nederland

Kloteklanten 3.0 - Hoe word ik het klantvriendelijkste bedrijf van Nederland

hoe word ik het klantvriendelijkste bedrijf van Nederland (...voor mijn klanten)

Kloteklanten 3.0 - Hoe word ik het klantvriendelijkste bedrijf van Nederland

 

Leer van de winnaars! Dit boek stelt u en uw medewerkers in staat om winst te behalen met klantvriendelijkheid. Resultaten en trends uit 10 jaar onderzoek naar klantvriendelijkheid in Nederland bijeengebracht in een praktisch boek.



Op werkdagen voor 23.00 uur besteld meestal de volgende dag in huis.

€ 27,95


Beschrijving Kloteklanten 3.0 - Hoe word ik het klantvriendelijkste bedrijf van Nederland

Leer van de winnaars!

Dit boek stelt u en uw medewerkers in staat om winst te behalen met klantvriendelijkheid.

Resultaten en trends uit 10 jaar onderzoek naar klantvriendelijkheid in Nederland bijeengebracht in een praktisch boek.
Hoe kijken Nederlandse klanten naar klantvriendelijkheid. Wat werkt wel in Nederland, en vooral, wat werkt niet!
Met praktische tips en ervaringen waarmee u direct aan de slag kunt.
Tot slot met wetenschappelijk bewijs dat er een harde relatie bestaat tussen klantvriendelijkheid en klantentrouw.

Vijf professionals, vijf topmanagers en alle vijf winnaar van Het Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland. Egbert Jan van Bel interviewde deze ware klantgerichte managers, zodat u kunt leren van hun ervaringen, de strategie die ze hebben gehanteerd, de hobbels die moesten worden genomen, het gewonnen plezier en de geboekte winst. Het zijn mensen zoals u en ik, met hun dagelijkse sores. Wat heeft klantvriendelijkheid hen gebracht? Hoe kunt u deze opgedane ervaringen zelf direct inzetten in uw eigen organisatie?


ISBN
9789024421947
Pagina's
176
Verschenen
Rubriek
Management algemeen
Druk
1
Uitvoering
Paperback
Taal
Nederlands
Uitgever
Boom

Management algemeen