Boekhandel Douwes Den Haag

Het Communicatie Model compact

De tool voor een communicatiestrategie met impact

Wil Michels

Het Communicatie Model compact

Het Communicatie Model compact

De tool voor een communicatiestrategie met impact

Het Communicatie Model compact

 

Het Communicatie Model compact biedt je een complete en overzichtelijke aanpak waarin visie, strategie en uitvoering samenkomen. Dit handzame boekje verbindt organisatievraagstukken aan communicatievragen en combineert strategie met een doelgerichte aanpak.


Op werkdagen voor 23.00 uur besteld meestal de volgende dag in huis.

€ 18,95


Beschrijving Het Communicatie Model compact

Het Communicatie Model compact biedt je een complete en overzichtelijke aanpak waarin visie, strategie en uitvoering samenkomen.

Dit handzame boekje verbindt organisatievraagstukken aan communicatievragen en combineert strategie met een doelgerichte aanpak. Het resultaat: een alomvattende aanpak met zowel aandacht voor visie als voor analyse, strategie, positionering, creatief concept en contentstrategie.

Het Communicatie Model bestaat uit drie blokken: Analyse, Strategie en Aanpak die als fundering dienen voor 12 bouwstenen. Als je deze 12 bouwstenen uitwerkt, creëer je een zeer solide basis en een scherpe focus waarmee je direct aan de slag kan. Zo is voor iedereen duidelijk waar communicatie voor staat en gaat.

Het Communicatie Model is het resultaat van jarenlange praktijkervaring en nauwe samenwerking met studenten, docenten en professionals die hun eigen waardevolle inzichten met Wil hebben gedeeld. Voor een geslaagde communicatie is het van belang dat organisatiestrategie, communicatiestrategie en acties aan elkaar worden gekoppeld. Met Het Communicatie Model is deze aanpak voor iedereen binnen handbereik.


Wil Michels is bestsellerauteur van het Handboek Communicatie, Communicatiestrategie en Fanstrategie. Als geen ander is hij in staat om complexe zaken helder te maken. Wil geeft elke week lezingen en workshops over communicatiestrategie, fanstrategie en creatief denken. No-nonsense, humor en een verrassende output kenmerken zijn aanpak.


ISBN
9789024452255
Pagina's
132
Verschenen
NUR
801
Druk
1
Uitvoering
Paperback / softback
Taal
Nederlands
Uitgever
Boom

Management algemeen