Boekhandel Douwes Den Haag

Medicus & Management

Marketing voor zorgverleners

C. van Beek & G. Blijham & B. den Engelsen

Marketing voor zorgverleners

Medicus & Management

Marketing voor zorgverleners

Medicus & Management: Marketing voor zorgverleners

 

‘The greatest danger in times of turbulence is not the turbulence; it is to act with yesterday’s logic. ’ (Peter Drucker) Jarenlang was het ‘slechts’ een gespreksthema, maar tegenwoordig is het de nieuwe werkelijkheid in de zorgsector: gereguleerde marktwerking.


Op werkdagen voor 23.00 uur besteld meestal de volgende dag in huis.

€ 36,95


Beschrijving Medicus & Management: Marketing voor zorgverleners

‘The greatest danger in times of turbulence is not the turbulence; it is to act with yesterday’s logic. ’ (Peter Drucker) Jarenlang was het ‘slechts’ een gespreksthema, maar tegenwoordig is het de nieuwe werkelijkheid in de zorgsector: gereguleerde marktwerking. Je kunt erover discussiëren of het noodzakelijk of wenselijk is en of het de beoogde effecten teweegbrengt, maar je kunt er niet omheen. Onder het wakend oog van beleidsmakers en toezichthouders wordt een nieuw spel gespeeld, het spel van de markt. En voordat je in dat spel kunt w- nen, zul je er eerst aan moeten wennen. Wennen aan de nieuwe spe- regels, die nog niet uitgekristalliseerd zijn. Wennen aan de nieuwe rol als marktpartij, die onwennig aanvoelt. Wennen aan het veranderende gedrag van de andere spelers. Wennen aan de nieuwe spelers. Wennen aan de nieuwe taal, de taal van markt en marketing. De nieuwe werkelijkheid in de zorgsector roept allerlei nieuwe vragen op.


ISBN
9789031349708
Pagina's
160
Verschenen
Serie
Medicus & Management
NUR
882
Druk
1
Uitvoering
Paperback / softback
Taal
Nederlands
Uitgever
Bohn Stafleu van Loghum