Boekhandel Douwes Den Haag

Voor Dummies

De kleine Marketing voor Dummies (eBook)

De kleine marketing voor Dummies

Alexander Hiam

De kleine Marketing voor Dummies (eBook)

Voor Dummies

De kleine Marketing voor Dummies (eBook)

De kleine marketing voor Dummies

Voor Dummies: De kleine Marketing voor Dummies (eBook)

E-book

 

Wil je een nieuw product lanceren? Of wil je bestaande marketingplannen nieuw leven inblazen? Het is belangrijker dan ooit dat je weet hoe je klanten trekt, hen overhaalt tot een aankoop en ervoor zorgt dat ze terugkomen voor meer!


Niet leverbaar

€ 3,99

Niet leverbaar

Beschrijving Voor Dummies: De kleine Marketing voor Dummies (eBook)

Wil je een nieuw product lanceren? Of wil je bestaande marketingplannen nieuw leven inblazen? Het is belangrijker dan ooit dat je weet hoe je klanten trekt, hen overhaalt tot een aankoop en ervoor zorgt dat ze terugkomen voor meer! Dit boekje staat vol met alles wat je moet weten om je marketingvaardigheden naar een hoger plan te tillen: van internet en zoekmachinemarketing tot guerrillamarketing, virale marketing, merkpositionering en nog veel meer.

Alexander Hiam is auteur van meer dan twintig boeken over zakendoen. Hij was hoogleraar aan de University of Massachusetts en onder zijn klanten bevinden zich diverse multinationals en grote Amerikaanse overheidsinstellingen.


ISBN
9789045352251
Pagina's
99
Verschenen
Serie
Voor Dummies
Rubriek
Marketing
Druk
1
Uitvoering
E-book
Taal
Nederlands
Uitgever
BBNC Uitgevers