Boekhandel Douwes Den Haag

Zakelijke doelen bereiken met sociale media

Marco Frijlink & Wilco Verdoold

Zakelijke doelen bereiken met sociale media

Zakelijke doelen bereiken met sociale media

Zakelijke doelen bereiken met sociale media

 

De wegwijzer voor iedereen die social media gerichter wil inzetten om specifieke bedrijfsdoelen te realiseren.



Op werkdagen voor 23.00 uur besteld meestal de volgende dag in huis.

€ 22,99


Beschrijving Zakelijke doelen bereiken met sociale media

Veel organisaties doen maar wat als het gaat om social media. Ze hebben geen duidelijk beeld van wat ze met die inspanningen willen bereiken. Natuurlijk, het gaat vaak over meer omzet of minder kosten, maar er is geen direct verband tussen actie en resultaat. Marco Frijlink en Wilco Verdoold ontwikkelden daarom een slim en praktisch
model dat is gebaseerd op twaalf afgeleide doelstellingen, zoals naamsbekendheid vergroten of productiviteit verbeteren. Die doelstellingen zijn verdeeld in drie categorieën: klant, omgeving en organisatie. Voor elke doelstelling geven ze aan welke activiteiten op social media die doelstelling helpen realiseren. Het model is uitvoerig onderzocht en getest in de praktijk – en het werkt! Dit boek is de langverwachte wegwijzer voor iedereen die social media gerichter wil inzetten om specifieke bedrijfsdoelen te verwezenlijken.


ISBN
9789047007937
Pagina's
192
Verschenen
Rubriek
Leidinggeven, coachen
Druk
1
Uitvoering
Paperback
Taal
Nederlands
Uitgever
Business Contact