Boekhandel Douwes Den Haag

Het innovatiedilemma

het revolutionaire boek dat uw strategie voorgoed zal veranderen

Clayton M. Christensen

Het innovatiedilemma

Het innovatiedilemma

het revolutionaire boek dat uw strategie voorgoed zal veranderen

Het innovatiedilemma

 

Succes kan je ondergang betekenen. Ontdek hoe disruptie bedrijven breekt of maakt en leer hoe je voorop blijft in een veranderende markt.



Printing on Demand

€ 24,99

Levertijd: 4 tot 8 werkdagen geen retourrecht


Beschrijving Het innovatiedilemma

In Het innovatiedilemma laat Clayton Christensen zien dat succesvolle bedrijven ten onder kunnen gaan, juist omdat ze alles goed doen. Ze worden links en rechts ingehaald door nieuwkomers die, met aanpassingen aan de technologie of dienst, nieuwe klanten weten te vinden. Denk aan Apple en Tesla, die respectievelijk de telefoon- en auto-industrie op hun kop zetten.
Geroemd door onder anderen Steve Jobs, Jeff Bezos en Malcolm Gladwell toont dit boek wat een bedrijf kan doen om disruptieve veranderingen een stap voor te blijven.
Het innovatiedilemma is een waarschuwing voor ondernemers die zich onverslaanbaar achten, en een bron van inspiratie voor hen die klaarstaan om ze te verslaan.


ISBN
9789047008149
Pagina's
320
Verschenen
Rubriek
Management algemeen
Druk
2
Uitvoering
Paperback
Taal
Nederlands
Uitgever
Business Contact

Management algemeen