Boekhandel Douwes Den Haag

In goede en kwade koersdagen

het huwelijk tussen wielersport en marketing

M. Heijl

In goede en kwade koersdagen

In goede en kwade koersdagen

het huwelijk tussen wielersport en marketing

In goede en kwade koersdagen

 

In goede en kwade koersdagenWat hebben wielersport en marketing met elkaar? Heel wat. Al bij de allereersteprehistorische wielerkoersen ontdekten brouwers, kranten en fietsconstructeurs de wielersport als een interessant platform om hun product te profileren.


Op werkdagen voor 23.00 uur besteld meestal de volgende dag in huis.

€ 19,95


Beschrijving In goede en kwade koersdagen

In goede en kwade koersdagen

Wat hebben wielersport en marketing met elkaar? Heel wat. Al bij de allereerste
prehistorische wielerkoersen ontdekten brouwers, kranten en fietsconstructeurs de wielersport als een interessant platform om hun product te profileren. Het profiel van sponsors en andere commerciële belanghebbenden veranderde met de jaren, maar het belang van marketing in de wielersport bleef altijd prominent aanwezig.

In In goede en kwade koersdagen schetst Marko Heijl de geschiedenis van het
huwelijk tussen wielersport en marketing. Met alle rechten en plichten, met alle wederzijdse voor- en nadelen, met de klassieke sponsorverhalen, maar ook met de vele, sappige anekdotes.


ISBN
9789054721574
Verschenen
Rubriek
Sportverhalen
Druk
1
Uitvoering
Paperback
Taal
Nederlands
Uitgever
Arko Sports Media BV

Sportverhalen