Boekhandel Douwes Den Haag

Een praktische kijk op marketing- en strategiemodellen

Yoursi Mandour & Marleen Bekkers

Een praktische kijk op marketing- en strategiemodellen

Een praktische kijk op marketing- en strategiemodellen

Een praktische kijk op marketing- en strategiemodellen

 

Wanneer gebrainstormd wordt over een nieuwe marketing- of bedrijfsstrategie, is het fijn als er beproefde modellen beschikbaar zijn, zodat geen belangrijke zaken over het hoofd worden gezien en het proces zo gestructureerd mogelijk verloopt.


Op werkdagen voor 23.00 uur besteld meestal de volgende dag in huis.

€ 34,95


Beschrijving Een praktische kijk op marketing- en strategiemodellen

Wanneer gebrainstormd wordt over een nieuwe marketing- of bedrijfsstrategie, is het fijn als er beproefde modellen beschikbaar zijn, zodat geen belangrijke zaken over het hoofd worden gezien en het proces zo gestructureerd mogelijk verloopt.

Ook deze derde, volledig herziene druk van Een praktische kijk op marketing- en strategiemodellen (inmiddels al 15.000 exemplaren verkocht) biedt een unieke mix van klassieke, beproefde modellen en recente, baanbrekende modellen, die zo zijn beschreven dat er direct mee gewerkt kan worden. Met online beschikbare interactieve worksheets en checklists van de modellen.

Yousri Mandour
Yousri Mandour is partner bij ICSB Marketing en Strategie (www.icsb.nl). Hij heeft jarenlange ervaring met de totstandkoming en implementatie van succesvolle strategieën voor organisaties in pde profit en non-profit sector.

Marleen Bekkers
Marleen Bekkers is partner bij ICSB Marketing en Strategie (www.icsb.nl). Zij heeft jarenlange ervaring met de totstandkoming en implementatie van succesvolle strategieën voor organisaties in pde profit en non-profit sector.


ISBN
9789058754530
Pagina's
300
Verschenen
Rubriek
Marketing
Druk
3
Uitvoering
Paperback
Taal
Nederlands
Uitgever
Boom