Boekhandel Douwes Den Haag

De ja graag vraag

Service is alles

Wouter Verkerk

De ja graag vraag

De ja graag vraag

Service is alles

De ja graag vraag

 

Wouter Verkerk (horecatrendwatcher, veelgevraagd spreker en coach van ondernemers en hun teams) schrijft al vijf jaar een vaste column voor het toonaangevende horecavakblad Misset Horeca. Daarnaast publiceert hij een veelgelezen weblog: wouterverkerk.nl Wouter schrijft over gastvrijheid, service, ondernemerschap, personeelsbeleid en de dagelijkse gang van zaken in bedrijven die werken met gasten en of klanten.


Op werkdagen voor 23.00 uur besteld meestal de volgende dag in huis.

€ 9,95


Beschrijving De ja graag vraag

Wouter Verkerk (horecatrendwatcher, veelgevraagd spreker en coach van ondernemers en hun teams) schrijft al vijf jaar een vaste column voor het toonaangevende horecavakblad Misset Horeca. Daarnaast publiceert hij een veelgelezen weblog: wouterverkerk.nl

Wouter schrijft over gastvrijheid, service, ondernemerschap, personeelsbeleid en de dagelijkse gang van zaken in bedrijven die werken met gasten en of klanten.

Wouter signaleert een groeiende ‘serviceafhankelijkheid’ bij de consument. Als je geen geweldige service geeft dan besteden mensen minder en keren ze niet meer terug. In dit boek benadrukt Wouter het belang van ‘De Ja Graag Vraag’ aan de hand van een selectie columns uit Misset Horeca.

Eerder publiceerde Wouter verschillende bundels columns en servicehandboeken met titels als ‘Dit is mijn wijk niet…!’ ‘Mijn collega komt zo bij u…’ en ‘Help! Ik heb een (bij)baan in de horeca!’ In totaal verkocht Wouter in de afgelopen vijf jaar ruim 80.000 boeken.


ISBN
9789082754650
Pagina's
88
Verschenen
Rubriek
Gebundelde columns en interviews
Druk
1
Uitvoering
Paperback
Taal
Nederlands
Uitgever
Verkerk Bartstra