Boekhandel Douwes Den Haag

Een fan per dag!

hoe overtref je de verwachtingen van klanten?

Jos Burgers

Een fan per dag!

Een fan per dag!

hoe overtref je de verwachtingen van klanten?

Een fan per dag!

 

Met 'gewoon' tevreden klanten schiet je weinig op. Wat je wilt, zijn fans. Want fans bevelen je aan bij anderen, zijn trouw en minder prijsgevoelig, denken graag met je mee en hebben het beste met je voor.


Op werkdagen voor 23.00 uur besteld volgende dag in huis

€ 20,00

Bezorgen: Op werkdagen voor 23.00 uur besteld volgende dag in huis


Beschrijving Een fan per dag!

Met 'gewoon' tevreden klanten schiet je weinig op. Wat je wilt, zijn fans. Want fans bevelen je aan bij anderen, zijn trouw en minder prijsgevoelig, denken graag met je mee en hebben het beste met je voor. Om van klanten fans te maken, moet je hun verwachtingen overtreffen. Dat klinkt misschien simpel, maar dat is het allesbehalve. Omdat het in veel organisaties geen dagelijkse gewoonte is.



In dit boek laat bestsellerauteur Jos Burgers op een prikkelende manier zien hoe je daar verandering in brengt. Aan de hand van herkenbare praktijkvoorbeelden beschrijft hij hoe je elke dag weer het verschil kunt maken in het contact met de klant. Niet door de bedrijfsvoering aan te passen, zoals vaak wordt gedacht, maar door ogenschijnlijk kleine dingen. Want als je iemands dag bijzonder weet te maken door een simpel gebaar, wat extra aandacht of een goed advies, heb je er gegarandeerd een fan bij!




  • Het nieuwste boek van bestsellerauteur Jos Burgers, over de noodzaak om een waardevolle fanbase op te bouwen.

  • Van zijn complete oeuvre zijn inmiddels meer dan 200.000 exemplaren verkocht.



Trefwoorden: Fans organisatie klantcontact klanten handleiding


ISBN
9789089653291
Pagina's
176
Verschenen
NUR
801
Druk
1
Uitvoering
Hardback
Taal
Nederlands
Uitgever
Van Duuren Management

Management algemeen




ondertitel

serie

auteur


meer informatie

ondertitel

serie

auteur


meer informatie

ondertitel

serie

auteur


abonneren