Boekhandel Douwes Den Haag

Impactvol ondernemen in de praktijk

Zelf verantwoordelijkheid nemen en samenwerken: zo doe je dat!

Paul van Ruiten & Hanneke Oude Elberink-Schieving & Annick Schmeddes & Elise Vonk & Jan Selen

Impactvol ondernemen in de praktijk

Impactvol ondernemen in de praktijk

Zelf verantwoordelijkheid nemen en samenwerken: zo doe je dat!

Impactvol ondernemen in de praktijk

 

Impactvol ondernemen in de praktijk Zelf verantwoordelijkheid nemen en samenwerken: zo doe je dat! Waarom zou je werk moeten maken van impact? Hoe pas je meervoudige waardecreatie toe op jouw rol binnen jouw bedrijf?


Op werkdagen voor 23.00 uur besteld meestal de volgende dag in huis.

€ 29,90


Beschrijving Impactvol ondernemen in de praktijk

Impactvol ondernemen in de praktijk
Zelf verantwoordelijkheid nemen en samenwerken: zo doe je dat!

Waarom zou je werk moeten maken van impact? Hoe pas je meervoudige waardecreatie toe op jouw rol binnen jouw bedrijf? Hoe doen collega’s van andere disciplines dit? Hoe kun je door een betere samenwerking en afstemming met collega’s zorgen voor meervoudige waardecreatie? Wat levert het nu eigenlijk allemaal op voor jouw bedrijf? Hoe zet je meervoudige waardecreatie in om de toekomst van jouw bedrijf veilig te stellen? In dit boek vind je de antwoorden op deze vragen.

Onze bouwtekening voor meervoudige waardecreatie en positieve impact is het waardecreatiemodel van het IIRC. Van dit model hebben we een praktische vertaling gemaakt, waarmee ondernemers en ondernemende mensen zoals jij direct kunnen starten met het creëren van meer positieve impact. We geven je inzicht in de zes vormen van kapitaal waarmee je als bedrijf impact kunt maken. De voorbeelden en illustraties in dit boek maken het model toepasbaar.

In dit boek delen we praktische handvatten en stappenplannen voor verschillende afdelingen en disciplines binnen een bedrijf: directie en management, Human Resources, Finance & Control, productie, interne communicatie en marketing. Ook delen we verhalen over persoonlijk leiderschap, toekomstgericht ondernemerschap en maatschappelijk commitment.

Na het lezen van dit boek weet je dat sturen op duurzame ontwikkeling en daarmee positieve impact realiseren niet alleen iets is voor grote leiders, duurzame helden of CEO’s. Jij kunt dit ook!


ISBN
9789090350943
Pagina's
256
Verschenen
NUR
801
Druk
1
Uitvoering
Hardback
Taal
Nederlands
Uitgever
Bureau Om

Management algemeen