Boekhandel Douwes Den Haag

De klassiekersclub

Hoe maak je een product dat de tand des tijds kan doorstaan

Ryan Holiday

De klassiekersclub

De klassiekersclub

Hoe maak je een product dat de tand des tijds kan doorstaan

De klassiekersclub

 

Wat zijn de strategieën voor het creëren en vermarkten van creatief werk dat de potentie heeft om een tijdloze klassieker te worden.


Op werkdagen voor 23.00 uur besteld meestal de volgende dag in huis.

€ 22,99


Beschrijving De klassiekersclub

Bestsellerauteur en marketingstrateeg Ryan Holiday laat zien dat het maken van een klassieker niet op toeval berust of een kwestie van geluk is.


De werkwijze en mentaliteit om iets te maken dat de tand des tijds doorstaat is te leren – of je nu auteur, ondernemer, muzikant, filmmaker of beeldend kunstenaar bent.


De basis vormt het maakproces. Dat vraagt alle aandacht en inspanning. Een slecht product zal ook met de beste marketing nooit meer dan een hype zijn. Als maker ben je continue aan het verfijnen en bijsturen, altijd met je publiek of doelgroep in het achterhoofd. Als je focus ligt op de kwaliteit, is de promotie van je werk en het opbouwen van een publiek een logische volgende stap op weg naar blijvend succes.


ISBN
9789400516106
Pagina's
288
Verschenen
Rubriek
Psychologie
Druk
1
Uitvoering
Paperback / softback
Taal
Nederlands
Uitgever
Lev.

Psychologie