Boekhandel Douwes Den Haag

Transformeren om te overleven (nieuwe editie)

Transformeren om te overleven

Herman Toch

Transformeren om te overleven (nieuwe editie)

Transformeren om te overleven (nieuwe editie)

Transformeren om te overleven

Transformeren om te overleven (nieuwe editie)

E-book

 

Nieuwe denkmodellen voor marketing en management De wereld is in volle transformatie. Onze denkmodellen lijken niet meer te kloppen. We doen alles volgens het boekje, consumenten en klanten hebben sympathie en positieve associaties met ons merk, en toch staat ons marktaandeel onder druk.


Direct te downloaden

€ 21,99


Beschrijving Transformeren om te overleven (nieuwe editie)

Nieuwe denkmodellen voor marketing en management De wereld is in volle transformatie. Onze denkmodellen lijken niet meer te kloppen. We doen alles volgens het boekje, consumenten en klanten hebben sympathie en positieve associaties met ons merk, en toch staat ons marktaandeel onder druk. We zullen dingen fundamenteel anders moeten aanpakken, willen we weer relevant worden in het leven van mensen. In Transformeren om te overleven geeft Herman Toch zijn visie op onze veranderende wereld. Bovendien doet hij aan de hand van tien paradigma's een nieuwe soort marketing uit de doeken en toont hij aan wat merken moeten doen om succesvol te zijn en een winnende positie uit te bouwen. Een aanrader voor marketeers, leidinggevenden, marketingdirecteurs, CEO's die een gids zoeken om hun merk voor te bereiden op een nieuw tijdperk.


ISBN
9789401410441
Pagina's
226
Verschenen
Rubriek
Marketing
Druk
1
Uitvoering
E-book
Taal
Nederlands
Uitgever
Lannoo Campus