Boekhandel Douwes Den Haag

De klantendriehoek

hoe greep krijgen op moeilijke klanten

Philip Van Kelst

De klantendriehoek

De klantendriehoek

hoe greep krijgen op moeilijke klanten

De klantendriehoek

 

Versterk je klantgerichte vaardigheden Ontdek het hert, de kat en de leeuw in jezelf Versterk je klantgerichte Vaardigheden Klanten accepteren niet meer dat hun nood aan helderheid, juiste informatie, houvast, structuur, respect en contact genegeerd wordt.


Niet leverbaar

€ 14,99

Niet leverbaar

Beschrijving De klantendriehoek

Versterk je klantgerichte vaardigheden Ontdek het hert, de kat en de leeuw in jezelf Versterk je klantgerichte Vaardigheden Klanten accepteren niet meer dat hun nood aan helderheid, juiste informatie, houvast, structuur, respect en contact genegeerd wordt. Daardoor worden ze 'moeilijke klanten'. De klantendriehoek biedt een eenvoudig en herkenbaar model voor een duurzaam klantencontact. Je ontwikkelt je gevoeligheid voor de signalen en noden van de klant en je krijgt concrete handvatten mee om er flexibel op in te spelen. Je verwerft vaardigheden om agressie bij klanten te hanteren én te voorkomen. Het model vormt daarbij een spiegel van je eigen sterktes en valkuilen. Vlucht je bij agressie weg als een hert? Of sla je je klauwen uit als de leeuw? Bekijk je de problemen afstandelijk als de kat? Of leef je je in als een hert? Geef je grenzen aan zoals de leeuw? Of bezorg je uitgebreid informatie zoals de kat?


ISBN
9789401434027
Pagina's
100
Verschenen
NUR
800
Druk
1
Uitvoering
E-book
Taal
Nederlands
Uitgever
Lannoo Campus

Management en Economie