Boekhandel Douwes Den Haag

Influencer marketing

Influencers

Meulemans & Carole Lamarque

Influencer marketing

Influencer marketing

Influencers

Influencer marketing

E-book

 

Influencer marketing is trending. Marketingplannen die inzetten op mond-tot mondreclame genereren twee keer zo veel verkoopresultaten. Maar niet alle aanbevelingen die circuleren, zijn relevant. Want wat in Amerika werkt, geldt niet zomaar in België en Nederland.


Niet leverbaar

€ 21,99

Niet leverbaar

Beschrijving Influencer marketing

Influencer marketing is trending. Marketingplannen die inzetten op mond-tot mondreclame genereren twee keer zo veel verkoopresultaten. Maar niet alle aanbevelingen die circuleren, zijn relevant. Want wat in Amerika werkt, geldt niet zomaar in België en Nederland. INFLUENCERS is het eerste boek dat het totaalplaatje van influencer marketing schetst. Het laat iedere CEO, CMO en potentiële trendsetter inzien hoe je een boodschap kan verspreiden en geeft je een stappenplan om te beslissen over het soort magnetische content, het tijdstip en het type influencer waarop je het best inzet. Dit boek toont je hoe je een vernieuwde marketing- en communicatiestrategie kan ontwerpen die de basis vormt van het Influencer Marketing Canvas. Dit Canvas plaatst je doelen, acties en influencers op een tijdlijn en helpt je aan een helikopterblik voor de interne stakeholders.


ISBN
9789401442640
Pagina's
121
Verschenen
Rubriek
Marketing
Druk
1
Uitvoering
E-book
Taal
Nederlands
Uitgever
Lannoo Campus