Boekhandel Douwes Den Haag

Retail

Retail. De digitale hysterie voorbij

Gino Van Ossel

Retail

Retail

Retail. De digitale hysterie voorbij

Retail

 

De digitale revolutie heeft de klant veeleisender dan ooit gemaakt. Snelheid, transparantie en hyperpersonalisatie zijn de norm. Steeds meer merkfabrikanten verkopen in eigen winkels en webshops rechtstreeks aan de consument.


Direct te downloaden

€ 21,99


Beschrijving Retail

De digitale revolutie heeft de klant veeleisender dan ooit gemaakt. Snelheid, transparantie en hyperpersonalisatie zijn de norm. Steeds meer merkfabrikanten verkopen in eigen winkels en webshops rechtstreeks aan de consument. Ondertussen kondigen nieuwe technologieën een volgende schokgolf aan.

In dit boek introduceert Gino Van Ossel het concept optichannel, waarmee hij retailers, merkfabrikanten en dienstenbedrijven voorbij de digitale hysterie leidt. Met herkenbare voorbeelden is het een realistische kijk op retail en een praktisch kader om een succesvolle strategie uit te zetten die winst, competitiviteit en klantgerichtheid combineert.


ISBN
9789401456197
Pagina's
240
Verschenen
NUR
802
Druk
1
Uitvoering
E-book
Taal
Nederlands
Uitgever
Lannoo Campus