Boekhandel Douwes Den Haag

Maak je naam onvergetelijk

Zo bedenk je een bedrijfsnaam die wél werkt

Floris Hülsmann

Maak je naam onvergetelijk

Maak je naam onvergetelijk

Zo bedenk je een bedrijfsnaam die wél werkt

Maak je naam onvergetelijk

 

Met een pakkende naam creëer je onvergetelijke bedrijven en merken. Maar hoe bedenk je zo'n naam? In dit boek deelt namenexpert Floris Hülsmann al zijn geheimen voor het vinden van goede bedrijfsnamen en merknamen.


Op werkdagen voor 23.00 uur besteld volgende dag in huis

€ 17,50

Bezorgen: Op werkdagen voor 23.00 uur besteld volgende dag in huis


Beschrijving Maak je naam onvergetelijk

Met een pakkende naam creëer je onvergetelijke bedrijven en merken. Maar hoe bedenk je zo'n naam?

In dit boek deelt namenexpert Floris Hülsmann al zijn geheimen voor het vinden van goede bedrijfsnamen en merknamen. Hij ontwikkelde een succesvolle methode om originele en pakkende namen te bedenken die wél opvallen tussen de honderdduizenden namen die elk jaar worden bedacht. Een naam die zich in het hoofd van je klanten nestelt om nooit meer los te laten. De naam die jouw bedrijf en je producten en diensten extra aantrekkelijk én dus onvergetelijk maakt.

Met de methode in Maak je naam onvergetelijk vind je altijd de juiste naam. Je ontdekt bovendien hoe je de naam kunt gebruiken voor geslaagde marketingcampagnes en wat er allemaal wel en niet mag met namen.

Floris Hülsmann (1970) is eigenaar van naamcreatiebureau Namarama. Hij werkte jarenlang als copywriter in de reclame en won veel prijzen voor originele en succesvolle reclamecampagnes. Hij heeft zich gespecialiseerd in het ontwikkelen van merknamen en werkt voor diverse opdrachtgevers in binnen- en buitenland, zoals Zilveren Kruis, TUI en Leenbakker.


ISBN
9789461262936
Pagina's
160
Verschenen
NUR
800
Druk
1
Uitvoering
Paperback / softback
Taal
Nederlands
Uitgever
Haystack, Uitgeverij

Management en Economie




ondertitel

serie

auteur


meer informatie

ondertitel

serie

auteur


meer informatie

ondertitel

serie

auteur


abonneren