Boekhandel Douwes Den Haag

Het onoverwinnelijke bedrijf

Alan Smith & Alexander Osterwalder & Yves Pigneur

Het onoverwinnelijke bedrijf

Het onoverwinnelijke bedrijf

Het onoverwinnelijke bedrijf

 

Het langverwachte vervolg op de internationale bestsellers 'Business Model Generatie' en 'Waarde Propositie Ontwerp'. 'Het onoverwinnelijke bedrijf' is het nieuwste boek van Alex Osterwalder en Yves Pigneur, auteurs van de internationale bestseller 'Business Model Generatie' (in Nederland al ruim 50.000 verkocht), waarmee zij de manier hebben veranderd waarop bedrijven nieuwe producten creëren.


Op werkdagen voor 23.00 uur besteld meestal de volgende dag in huis.

€ 49,95


Beschrijving Het onoverwinnelijke bedrijf

Het langverwachte vervolg op de internationale bestsellers 'Business Model Generatie' en 'Waarde Propositie Ontwerp'.

'Het onoverwinnelijke bedrijf' is het nieuwste boek van Alex Osterwalder en Yves Pigneur, auteurs van de internationale bestseller 'Business Model Generatie' (in Nederland al ruim 50.000 verkocht), waarmee zij de manier hebben veranderd waarop bedrijven nieuwe producten creëren.
'Het onoverwinnelijke bedrijf' laat zien hoe sommige van ’s werelds meest succesvolle bedrijven erin slaagden superieure bedrijfsmodellen te bouwen en zichzelf opnieuw uit te vinden, terwijl anderen faalden.
Osterwalder en Pigneur onthullen hoe bedrijven als Amazon, IKEA, Airbnb, Microsoft en Logitech bedrijfssectoren hebben kunnen ontwrichten en zichzelf hebben kunnen omvormen tot bedrijven die in staat zijn zich veerkrachtig aan te passen en zichzelf voortdurend kunnen heruitvinden. De auteurs laten zien hoe 'het onoverwinnelijke bedrijf' zowel is uitgerust om nieuwe mogelijkheden te zoeken en te exploiteren, als om zijn bestaande business te laten groeien.
Uitgevoerd in hardcover met opvallend vierkleurendesign en boordevol praktische visuals en tools, 'Het onoverwinnelijke bedrijf' is een onmisbaar boek voor managers, ondernemers en innovatieprofessionals.


ISBN
9789462763203
Pagina's
400
Verschenen
NUR
801
Druk
1
Uitvoering
Hardback
Taal
Nederlands
Uitgever
Management Impact

Management algemeen