Boekhandel Douwes Den Haag

Inclusieve communicatie

Alles wat je moet weten om een divers publiek te bereiken

Hanan Challouki

Inclusieve communicatie

Inclusieve communicatie

Alles wat je moet weten om een divers publiek te bereiken

Inclusieve communicatie

 

In een samenleving die steeds diverser wordt, gaan bedrijven en overheden constant op zoek naar manieren om efficiënt te communiceren en hun doelpubliek te verbreden. Het verschil tussen de diversiteit in de samenleving en het gebrek eraan in het merendeel van de sectoren is enorm groot.


Op werkdagen voor 23.00 uur besteld meestal de volgende dag in huis.

€ 32,00


Beschrijving Inclusieve communicatie

In een samenleving die steeds diverser wordt, gaan bedrijven en overheden constant op zoek naar manieren om efficiënt te communiceren en hun doelpubliek te verbreden. Het verschil tussen de diversiteit in de samenleving en het gebrek eraan in het merendeel van de sectoren is enorm groot. Bedrijven zijn zich steeds vaker bewust van het potentieel van diverse doelgroepen en willen weten hoe ze die effectief kunnen bereiken. Het ontbreekt interne communicatiediensten en creatieve bureaus echter aan de nodige expertise om daar werk van te maken.

Met dit boek wil Hanan Challouki daar verandering in brengen. Inclusieve communicatie is een strategische benadering die het mogelijk maakt voor merken om relevant te blijven in een superdiverse samenleving, nieuwe doelgroepen beter te leren kennen en de eigen communicatie- en marketingdoelstellingen te overtreffen.

Inclusieve communicatie is voor bedrijfsleiders, marketeers en strategen die inzien dat de wereld aan het veranderen is. Het is een boek voor iedereen die vooruit wil, die het potentieel ziet van een diverse samenleving en dat ten volle wil benutten.


ISBN
9789463372763
Verschenen
Rubriek
Marketing
Druk
1
Uitvoering
Paperback
Taal
Nederlands
Uitgever
Pelckmans