Boekhandel Douwes Den Haag

Reclame is goed, goede reclame is beter

Beloftevol, eigen, triggerend, eenvoudig, relevant

Daniël Storm

Reclame is goed, goede reclame is beter

Reclame is goed, goede reclame is beter

Beloftevol, eigen, triggerend, eenvoudig, relevant

Reclame is goed, goede reclame is beter

 

Leer hoe jij effectiever je doelgroepen stimuleert. Je klanten, prospects, kandidaten en zelfs je baas of partner stimuleer je om ‘Ja’ tegen je te zeggen als je werkt volgens de BETER-theorie; Beter-Eigen-Triggerend-Eenvoudig-Relevant.


Op werkdagen voor 23.00 uur besteld meestal de volgende dag in huis.

€ 14,95


Beschrijving Reclame is goed, goede reclame is beter

Leer hoe jij effectiever je doelgroepen stimuleert. Je klanten, prospects, kandidaten en zelfs je baas of partner stimuleer je om ‘Ja’ tegen je te
zeggen als je werkt volgens de BETER-theorie; Beter-Eigen-Triggerend-Eenvoudig-Relevant. Met deze even simpele als doeltreffende aanpak maak jij je reclame BETER dan je concurrenten.

Die zienswijze van Daniël Storm wordt al jaren succesvol toegepast in zijn eigen reclamebureau Team Switch. En er zijn ook steeds meer creatieve marketeers daarbuiten die dit toepassen in hun on- & offline reclame. Om prospects om te zetten naar klanten of om van kandidaten personeelsleden te maken. Van ’t een naar het ander dus. Gewoon door het net even BETER te doen.


ISBN
9789464378795
Pagina's
64
Verschenen
NUR
802
Druk
1
Uitvoering
Paperback / softback
Taal
Nederlands
Uitgever
Boekengilde B.V.