Boekhandel Douwes Den Haag

Communicatie memo

Een prijsvraag als communicatiemiddel

Marten Waardenburg

Een prijsvraag als communicatiemiddel

Communicatie memo

Een prijsvraag als communicatiemiddel

Communicatie memo: Een prijsvraag als communicatiemiddel

 

PRIJSVRAAG ALS COMMUNICATIEMIDDELNederlanders zijn gek op het spelen van spelletjes en doen graag mee aan prijsvragen en wedstrijden. Zij willen graag iets winnen, van een geldprijs tot de eer om ergens de beste in te zijn.


Op werkdagen voor 23.00 uur besteld meestal de volgende dag in huis.

€ 32,50


Beschrijving Communicatie memo: Een prijsvraag als communicatiemiddel

PRIJSVRAAG ALS COMMUNICATIEMIDDEL
Nederlanders zijn gek op het spelen van spelletjes en doen graag mee aan prijsvragen en wedstrijden. Zij willen graag iets winnen, van een geldprijs tot de eer om ergens de beste in te zijn. Om iets te winnen zijn mensen graag bereid een tegenprestatie te leveren. In de vorm van een financiële bijdrage (een lot kopen, een product kopen om mee te mogen doen) of het leveren van een prestatie (van het oplossen van een puzzel tot het bedenken van een slagzin of het leveren van ideeën voor een nieuw product) of een combinatie daarvan.
Het organiseren van een prijsvraag is een krachtig hulpmiddel om ommunicatiedoelstellingen te helpen realiseren. Dit Communicatie Memo gaat in op wat prijsvragen zijn en wat daarvoor de wettelijke regels zijn.
Het belicht de achtereenvolgende stappen om een prijsvraag te organiseren en geeft een overzicht van de verschillende soorten prijsvragen en wat u daarmee in uw communicatie kunt bereiken.


ISBN
9789491560330
Verschenen
Serie
Communicatie memo
Rubriek
Communicatiekunde
Druk
1
Uitvoering
Paperback
Taal
Nederlands
Uitgever
Adformatie Groep