Boekhandel Douwes Den Haag

Aandachtsmarketing

De krachtige en bewezen methode voor merkontwikkeling

Klaas Weima

Aandachtsmarketing

Aandachtsmarketing

De krachtige en bewezen methode voor merkontwikkeling

Aandachtsmarketing

 

Aandacht is de nieuwe valuta. Door uitpuilende mailboxen, ontplofte WhatsApp-groepen en een overdaad aan reclame is onze aandacht kostbaarder dan ooit. Hoe zorg je als marketeer dat jouw boodschap nog opvalt?



Op werkdagen voor 23.00 uur besteld meestal de volgende dag in huis.

€ 34,95


Beschrijving Aandachtsmarketing

Aandacht is de nieuwe valuta. Door uitpuilende mailboxen, ontplofte WhatsApp-groepen en een overdaad aan reclame is onze aandacht kostbaarder dan ooit. Hoe zorg je als marketeer dat jouw boodschap nog opvalt? Mensen geven hun schaarse aandacht alleen nog uit aan merken die hun leven verrijken. Klaas Weima laat aan de hand van nieuw wetenschappelijk onderzoek en voorbeelden uit de praktijk zien hoe je wél aandacht voor jouw merk krijgt. Met als resultaat minder marketingverspilling, blijere klanten en een hogere bedrijfsresultaat.

• Aandachtsmarketing biedt een krachtige, eenvoudige en bewezen werkwijze om aandacht voor jouw merk te verdienen en geeft handvatten om direct aan de slag te gaan.

• Zes bewezen aandachtstrekkers: Ontdek met welke zes wetenschappelijk bewezen aandachtstrekkers je aandacht voor jouw merk trekt.

• Verdiende aandacht-canvas® : Ontwikkel met behulp van het Verdiende aandacht-canvas een onderscheidende en duurzame marketingstrategie.

• Vijftig interviews op het hoogste niveau: Raak geïnspireerd door de verhalen van de beste marketeers van Nederland.

Klaas Weima is ondernemer, schrijver, spreker en podcastmaker. Hij schreef de bestseller Verdiende aandacht en blogt voor Marketingfacts. Daarnaast is hij oprichter van Energize, het marketingbureau voor verdiende aandacht. Klaas heeft een vaste rubriek in Adformatie , is gastdocent aan de Nyenrode Business Universiteit en host van de prijswinnende podcast CMOtalk.
www.energize.nl/aandachtsmarketing


ISBN
9789492528407
Pagina's
240
Verschenen
Rubriek
Marketing
Druk
1
Uitvoering
Hardback
Taal
Nederlands
Uitgever
S2 Uitgevers