Boekhandel Douwes Den Haag

Basisboek bedrijfskunde (5e editie)

Een inleiding in management en ondernemerschap

Stijn van den Hoogen & Sytse Douma & Astrid Kramer

Basisboek bedrijfskunde (5e editie)

Basisboek bedrijfskunde (5e editie)

Een inleiding in management en ondernemerschap

Basisboek bedrijfskunde (5e editie)

 

Basisboek bedrijfskunde is een toegankelijke inleiding op de vakken bedrijfskunde en bedrijfseconomie. Het behandelt alle aspecten die voor een goede bedrijfsvoering van belang zijn, zoals: • strategie en organisatie van een onderneming; • marketing; • operationeel management; • financieel management.


Op werkdagen voor 23.00 uur besteld meestal de volgende dag in huis.

€ 58,95


Beschrijving Basisboek bedrijfskunde (5e editie)

Basisboek bedrijfskunde is een toegankelijke inleiding op de vakken bedrijfskunde en bedrijfseconomie. Het behandelt alle aspecten die voor een goede bedrijfsvoering van belang zijn, zoals:
• strategie en organisatie van een onderneming;
• marketing;
• operationeel management;
• financieel management.

In Basisboek bedrijfskunde vind je een helder overzicht van de belangrijkste bedrijfskundige basisbegrippen en inzichten. Elk hoofdstuk start met een praktische casus en sluit af met een samenvatting en vragen en opdrachten over de stof. Herkenbare voorbeelden zorgen voor een goede mix van theorie en praktijk.

Deze vijfde editie is grondig herzien en geactualiseerd In verschillende hoofdstukken zijn onderdelen aangepast en daarnaast is er aandacht voor duurzaamheid in bedrijven.

Op het online platform Boom Academie vind je de theorie uit dit boek, afgewisseld met vragen en toetsen. Dit helpt je om de kennis goed te verwerken en toe te passen. In het voortgangsoverzicht zie je je resultaten. Ga naar boomstudent.nl om jouw toegang te activeren.

Basisboek bedrijfskunde is bedoeld voor studenten in het hoger onderwijs die het vak bedrijfskunde als hoofdvak hebben of juist als bijvak in het programma en voor startende ondernemers die meer willen weten over bedrijfskunde en bedrijfseconomie.

Sytse Douma was werkzaam aan diverse universiteiten en in het bedrijfsleven. Zijn wetenschappelijke werk is gericht op ondernemingsstrategie en economische organisatietheorie.
Stijn van den Hoogen werkt voor Fontys Technische Bedrijfskunde (richting Bedrijfsmanagement MKB). Ook maakt hij deel uit van het lectoraat Industrial Engineering & Entrepreneurship met als interessegebied ondernemerschap en innovatie.
Astrid Kramer werkt voor Tilburg University waar ze doceert op het gebied van strategie en ondernemerschap en onderzoek doet naar ondernemerschap en familiebedrijven.


ISBN
9789024457830
Pagina's
232
Verschenen
NUR
800
Druk
5
Uitvoering
Paperback / softback
Taal
Nederlands
Uitgever
Boom

Management en Economie