Boekhandel Douwes Den Haag

De klant centraal

De klantenscan, uw sleutel tot succes

Geert Dehouck

De klant centraal

De klant centraal

De klantenscan, uw sleutel tot succes

De klant centraal

 

Elk bedrijf wil loyale klanten. Daarom balanceert het voortdurend tussen klantgerichtheid en rentabiliteit. Maar hoe win je dan extra nieuwe klanten en hoe bind je hen aan je bedrijf? Het antwoord ligt in een strategie die door de hele organisatie gedragen wordt.De klant centraal toont aan dat positieve klantenbeleving begint bij het maken van een klantenscan.


Niet leverbaar

€ 29,99

Niet leverbaar


Beschrijving De klant centraal

Elk bedrijf wil loyale klanten. Daarom balanceert het voortdurend tussen klantgerichtheid en rentabiliteit. Maar hoe win je dan extra nieuwe klanten en hoe bind je hen aan je bedrijf? Het antwoord ligt in een strategie die door de hele organisatie gedragen wordt.

De klant centraal toont aan dat positieve klantenbeleving begint bij het maken van een klantenscan. Je stelt je de vraag wat jouw klanten verwachten en welke waarden, percepties en emoties voor hen het verschil maken. En dit tijdens elk contact in de klantenreis. De resultaten van je klantenscan vertaal je daarna in aantrekkelijke kernwaarden voor je bedrijfscharter.

Dit direct toepasbare boek geeft richting aan je engagement, waardoor de klant blijft terugkeren en zich een ware ambassadeur van je merk toont. Met klantgerichtheid en klantvriendelijkheid creëer je niet alleen tevreden klanten, maar ook trotse personeelsleden en gelukkige aandeelhouders.


ISBN
9789401444552
Pagina's
216
Verschenen
NUR
800
Druk
2
Uitvoering
Hardback
Taal
Nederlands
Uitgever
Lannoo Campus

Management en Economie




ondertitel

serie

auteur


meer informatie

ondertitel

serie

auteur


meer informatie

ondertitel

serie

auteur


abonneren