Boekhandel Douwes Den Haag

De Super Product Owner

Van projecten doen naar producten maken

Bas van Amersfoort

De Super Product Owner

De Super Product Owner

Van projecten doen naar producten maken

De Super Product Owner

 

Ben jij de volgende SUPER Product Owner? SUPER staat voor ‘Samen Uitstekende Producten Écht Realiseren’. Dit praktische en vlot geschreven handboek is een gereedschapskist en een ontwikkelplan voor jou en je product ineen.



Op werkdagen voor 23.00 uur besteld meestal de volgende dag in huis.

€ 24,95


Beschrijving De Super Product Owner

Ben jij de volgende SUPER Product Owner? SUPER staat voor ‘Samen Uitstekende Producten Écht Realiseren’. Dit praktische en vlot geschreven handboek is een gereedschapskist en een ontwikkelplan voor jou en je product ineen.

De handige tools zijn zowel voor beginnende als ervaren Product Owners meteen in te zetten om meer waarde, impact en betere resultaten te krijgen. Herken jij je hierin:

1. Je bent projectleider, je project loopt niet lekker en je voelt je de Sjaak. Hoe zet je met minder stress en meer lol een goed resultaat neer?
2. Je bent nieuw als Product Owner en je zoekt praktische tips over hoe je deze rol goed in kunt vullen.
3. Je bent al een tijdje Product Owner en zoekt concrete tools die je meteen in kunt zetten.
4. Je hebt tal van stakeholders die allemaal wat anders willen; hoe ga je daar handig mee om?
5. Je zoekt een werkwijze om te reflecteren en jezelf uit te dagen en te verbeteren in je rol.

Dan is dit praktische handboek geschikt voor jou! Ga mee op reis met een projectleider die merkt dat de eigen projecten te vaak mislukken. Op weg naar een succesvolle SUPER Product Owner, die samen met het team stap voor stap waardevolle producten oplevert waar klanten en stakeholders om staan te springen!

Bas van Amersfoort (1981) werkt inmiddels ruim 10 jaar met Scrum en Agile en traint, coacht en begeleidt Product Owners, Scrum Masters en organisaties. Hij is mede-ontwikkelaar van ‘Het wiel van de Product Owner’. Vraagstukken die vastzitten zet hij om tot iets dat perspectief, uitdaging en energie geeft. Bas kickt erop om oneliners als: ‘concentreren in plaats van uitsmeren’ of ‘mensen willen je product, niet je project’ organisaties in te slingeren.


ISBN
9789493282988
Pagina's
276
Verschenen
NUR
800
Druk
1
Uitvoering
Paperback / softback
Taal
Nederlands
Uitgever
S2 Uitgevers

Management en Economie